מפתיע: בכיר במפלגת יש עתיד החליט להתפטר - זאת המחליפה שלו

חבר הכנסת יואל רזבוזוב החליט להתפטר מהכנסת, שר התיירות לשעבר הודיע: "אחרי 15 שנה כשליח ציבור החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/01/23 19:06 א בשבט התשפג

מפתיע: בכיר במפלגת יש עתיד החליט להתפטר - זאת המחליפה שלו
יאיר לפיד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפתעה במפלגת יש עתיד, חבר הכנסת יואל רזבוזוב, מקום 6 ברשימת יש עתיד, החליט להתפטר מהכנסת ולקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, שר התיירות לשעבר רזבוזוב הודיע: "אחרי 15 שנה כשליח ציבור, בהן שימשתי כשר התיירות בממשלת ישראל, כחבר כנסת וכיו"ר ועדת הקליטה והעלייה, ולפני כן כחבר מועצת העיר נתניה, החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים, ובסוף החודש אתפטר מהכנסת".

השר לשעבר הוסיף: "מפלגת יש עתיד – היתה ותישאר עבורי בית ומשפחה. מפלגת שלטון אמיתית שצריכה להוביל את מדינת ישראל. ברצוני להודות לאישתי ובנותיי על שתמיד נתנו לי גב, ולהוריי שהעניקו לי את החינוך והערכים. 

וכמובן להודות לראש הממשלה לשעבר, ראש האופוזיציה, יאיר לפיד על שנתן לי את ההזדמנות, התמיכה, הליווי, העצה הטובה, החברות ואת הדרך לעבוד לטובת מדינת ישראל ולטובת אזרחי ישראל. חבריי מסיעת יש עתיד, פעילי השטח של המפלגה והאנשים המופלאים שמרכיבים את המפלגה הזאת ימשיכו להוביל את המדינה לטובת אזרחי ישראל". הבאה להיכנס לכנסת במפלגת יש עתיד היא שלי מירון, מנהלת מרחב מרכז של יש עתיד

מי שתחליף את רוזבוזוב היא שלי מירון, מנהלת מרחב מרכז של יש עתיד, שלי נולדה בשנת 1979. שירתה שש שנים כדוברת בחיל האוויר, קצינת הדרכה בטייסת AH-1 קוברה, קצינת מבצעים ומפקדת קורס קצינות מבצעים. מנהלת מרחב מרכז של יש עתיד.

לקראת הבחירות לכנסת העשרים וחמש הוצבה במקום ה-25 ברשימת יש עתיד שזכתה ל-24 מנדטים. כאמור, אחרי התפטרותו של יואל רזבוזוב מהכנסת בינואר 2023, היא צפויה לכהן כחברת הכנסת.

מירון בעלת תואר ראשון בתקשורת ובמדע המדינה מאוניברסיטת תל אביב. נשואה ואם לשתיים, ראשת הנהגת ההורים בבית הספר היסודי ארזים בתל אביב.