צפו השר מיש עתיד התחפש לג'יימס בונד

שר התיירות, יואל רזבוזוב החליט להשתמש בדמיון החיצוני שלו לשחקן ההוליוודי דניאל קרייג – הלא הוא השחק המגלם את "ג'יימס בונד", והפיק סרט תדמית לישראל

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/10/22 10:03 כא בתשרי התשפג

השר מיש עתיד התחפש לג'יימס בונד
מתוך הקליפ, צילום: יואל רזבוזוב

הקיץ נגמר, החגים חלפו, ובעולם התיירות כבר נערכים לתקופה "החלשה" של השנה. בתקופה זו, בכל העולם, מתחילות המדינות השונות לשווק עצמן ולמשוך אליהן כמה שיותר תיירים מרחבי העולם. כך הקדים לעשות גם שר התיירות, יואל רזבוזוב, החל במאמצי השיווק של ישראל – הפעם בהובלת, לא אחר מאשר "ג'ימס בונד".

שר התיירות, יואל רזבוזוב החליט להשתמש בדמיון החיצוני שלו לשחקן ההוליוודי דניאל קרייג – הלא הוא השחק המגלם את "ג'יימס בונד", והפיק סרט תדמית לישראל בהשארת סדרת הסרטים המפורסמת, שמציינת החודש 60 שנה ליציאת הסרט הראשון בסדרה. 

בסרט התדמית מוצגים כמה מהאתרים התיירותיים והיפים בישראל, כשבכולם מבקר שר התיירות. ניתן לראות שאין מדובר בביקור רשמי של שר כמו שהיינו רגילים אליהם, אלא ביקור שלא היה מבייש סצנות מסרטי הפעולה: גלישה בכינרת ובחופי הים התיכון, צלילה באילת, אך גם הליכה בחליפה ובעניבת הפפיון המוכרת מהסרטים על חומות העיר העתיקה ביפו, במדבריות הנגב, בתל אביב התוססת איך אפשר בלי כוס מרטיני ביד, וכמובן בירושלים ובנצרת החשובות כל כך לתיירות הדתית.

שר התיירות, יואל רזבוזוב: "חשבתי כיצד אוכל באופן אישי לעזור בשיווק של ישראל, ובהפצת הטוב והיפה שיש לנו פה בארץ לעולם. שיווק ישראל לעולם הוא מלאכה קשה וחשובה שמשרד התיירות עושה ומשקיע מאות מיליוני שקלים, אך משום שאני רואה בתפקידי כשר בממשלת ישראל שליחות לאומית, נרתמתי והפקתי במימון עצמי את הסרטון שיפרסם את המדינה הנפלאה שלנו לעולם באמצעות הרשתות החברתיות והכלים שברשותי".