ליברמן נחרץ: "לא נשב בשום ממשלה בראשות נתניהו, נקודה"

שר האוצר התייחס בריאיון ליציבות הקואליציה: "היא תסיים את ימיה, מי שתתפורר זו האופוזיציה", מדגיש כי התקציב ל-2023 יעבור כמצופה ומספר מה הוא באמת חושב על ראש הממשלה נפתלי בנט: "הוא לא רץ לכל אירוע לקחת קרדיט לכל האחרים"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 18/05/22 22:18 יז באייר התשפב

ליברמן נחרץ: "לא נשב בשום ממשלה בראשות נתניהו, נקודה"
ליברמן, לא ישב עם החרדים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שבוע אחרי החזרה מהפגשה לכנס הקיץ של הכנסת, שר האוצר אביגדור ליברמן ממשיך לשדר עסקים כרגיל. בראיון שמסר הערב (ד') לרשת 13, התייחס ליברמן להצעת החוק "ממדים ללימודים" שמערערת דווקא את היחסים באופוזיציה והליכוד. 

"לפני שהתחלנו את כנס הקיץ, אמרו שהקואליציה תובס בהצעות אי אמון. מי שהובס זה נתניהו. ההתנגדות של נתניהו וחבריו לחוק 'ממדים ללימודים', זו פשוט בושה. אלה חבורת טפילים שמנסים לתפוס טרמפ על מישהו", אמר שר האוצר והבהיר את דעתו על אורך ימיה של הקואליציה: "אנחנו בקואליציה מצוינת ומתפקדת, והיא תסיים את ימיה. מי שתתפורר זו האופוזיציה. ללא ספק נצליח להעביר תקציב לשנת 2023". 

"מי שרוצה לצרף את החרדים - זה יהיה בלעדינו"

אחת הסערות שליברמן עומד מאחוריה היא ביטול הסבסוד למעונות יום לאברכים, מהלך שנדחה אחרי עתירה לבג"ץ. יו"ר ישראל ביתנו טען בריאיון כי, "אנחנו דחינו את זה בשנה. אף פעם אי אפשר להצליח להעביר הכול".

"בנט ראש ממשלה טוב", אמר ליברמן ביחס לראש הממשלה: "הוא נותן לאנשים לעבוד. הוא משתף פעולה. אין פולחן אישיות. הוא לא רץ לכל אירוע לקחת קרדיט לכל האחרים. הוא בן אדם שמקבל החלטות וגם מקשיב".

"ישראל ביתנו לא תשב בשום ממשלה בראשות נתניהו. נקודה", מכריז ליברמן בצורה נחרצת ומדגיש כי הוא מתנגד לצירוף המפלגות החרדיות לממשלה הנוכחית: "מי שרוצה לצרף אותם - צריך להבין שזה בלעדינו".