ליברמן: "אבו מאזן מחבל, להחרים אותו" | הורוביץ: "צריך דיאלוג עם הרשות הפלשתינית"

שר האוצר דיבר בנחרצות נגד קשר עם אבו מאזן על רקע השיחה שלו עם שר הביטחון גנץ, ואמר: "הוא מחבל בדיוק כמו שאר המחבלים" | הורביץ השיב: "צריך להתחיל צעדים בוני אמון עם הרשות הפלשתינית, האלמנט הזה חסר בהתנהלות שלנו"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 16/05/22 14:57 טו באייר התשפב

ליברמן: "אבו מאזן מחבל, להחרים אותו" | הורוביץ: "צריך דיאלוג עם הרשות הפלשתינית"
ליברמן , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שר האוצר אביגדור ליברמן פתח את ישיבת ישראל ביתנ והתייחס לנשיא הרשות הפלשתינית, אבו מאזן. "מה שראינו בחודש האחרון זה ניצול ציני של אבו מאזן, של כל אירוע מצער וכל תקלה, על מנת להסית נגד מדינת ישראל", אמר ליברמן. "אני קורא לכל בכירי הממשלה להחרים את אבו מאזן. אסור להפוך אותו ללגיטימי. הוא בדיוק מחבל כמו שאר המחבלים. הוא עוסק בטרור מסוכן שיותר מסוכן מטרור רגיל".

דברים אלה מגיעים על רקע פגישתו של שר הביטחון בני גנץ עם אבו מאזן בביתו שבראש העין לפני כחצי שנה. נציין כי בשבוע שעבר התקשר גנץ לברך את אבו-מאזן לכבוד חודש הרמדאן.

עוד הוסיף ליברמן כי: "אין ריח של בחירות. אנחנו מתכוונים להעביר את תקציב המדינה" ליברמן הוסיף ספק עקיצה ספק איום לעידית סילמן כאשר אמר "אני מאמין שעידית סילמן, שהיא עדיין יו"ר ועדת הבריאות ולא רוצה להיות מוכרזת כפורשת, תאפשר להעביר תקציב בכנסת".

שר הבריאות, ניצן הורביץ לא אהב את דבריו של ליברמן וענה לו כי: "צריך להתחיל צעדים בוני אמון עם הרשות, ולהיכנס איתה לדיאלוג מדיני. האלמנט הזה חסר בהתנהלות שלנו וכתוצאה מכך נפגע אינטרס ישראלי. זה לטובת שני העמים".