נתניהו: "יהיה רצף אספקה של חיסוני פייזר ללא שום מחסור"

לאור הפרסומים על מחסור בחיסונים למנה שנייה, ראש הממשלה מרגיע: "שוחחתי אתמול בערב עם מנכ"ל פייזר, אלברט בולה וסיכמנו שיהיה רצף אספקה של חיסוני פייזר ללא שום קיטוע "

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/21 12:33 יא באדר התשפא

נתניהו: "יהיה רצף אספקה של חיסוני פייזר ללא שום מחסור"
צילום: Liron Moldovan/POOL

בסוף השבוע האחרון התבשרו אזרחים רבים כי אין בידי קופות החולים מספיק חיסונים. היום (ג') דיבר ראש הממשלה בנימין נתניהו מאנדרטת תל חי, בטקס האזכרה הממלכתי לזכר יוסף טרומפלדור, והודיע כי לאחר שיחה עם מנכ"ל פייזר אלברט בורלא, מבצע החיסונים "חוזרים לחיים" ימשיך להתנהל ללא שום קיטוע.

משרד הבריאות: חיסוניי פייזר יאזלו תוך שבועיים

"ובכן יש לי בשורה חשובה בעניין זה", אמר ראש הממשלה. "שוחחתי אתמול בערב עם ידידי מנכ"ל פייזר, אלברט בולה וסיכמנו שיהיה רצף אספקה של חיסוני פייזר ללא שום מחסור, ללא שום קיטוע, ללא הפסקה. לכן לכו להתחסן, אגב גם ממודרנה אנחנו מקבלים בנוסף עוד ועוד חיסונים. 

בנוסף הפציר נתניהו בציבור ללכת להתחסן: "אני שוב מבקש ממי שעדיין לא התחסן. לכו להתחסן! אני עושה הכול כדי שיהיה לכל אחד ואחת מכם חיסון שלא יהיה אפילו אזרח או אזרחית אחת שלא יהיה בידיהם חיסון. לכו להתחסן, ותקבלו את התו הירוק ונחזור ביחד לחיים שאנחנו זוכרים וכל כך אוהבים."

הממונה על הקורונה פרופסור נחמן אש התייחס לנושא בראיון לכאן חדשות: "לא נוצר מחסור שלא היה צפוי. אנחנו פועלים להביא עוד חיסונים ואני מקווה שלא נגיע למחסור. כרגע התוכנית הראשונית נגמרת". אש הוסיף על מבצע החיסונים: "5 מיליון במנה ראשונה זה רחוק משמעותית מחיסון עדר. אנחנו נצטרך לחסן גם חלק מהילדים."