הסייעת שהסירה מקיר הגן את תמונת רה"מ הודיעה שהיא מתפטרת

הסייעת החינוכית אסנת חגי מספרת כי קיבלה תגובות קשות ואיומים בעקבות הסרטון שבו הורידה את תמונת נתניהו בגן שבו עבדה, אך איננה מצטערת על כך

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/19 09:30 כז בחשון התשפ

הסייעת שהסירה מקיר הגן את תמונת רה"מ הודיעה שהיא מתפטרת
חגי מסירה את תמונת רה"מ מקיר הגן, צילום: מתוך טוויטר

הסייעת החינוכית אסנת חגי היא משלבת אישית לילד עם צרכים מיוחדים בגן ילדים. אתמול פרסמה סרטון שבו הורידה את תמונת ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיר הגן, הודיע שר החינוך, הרב רפי פרץ כי תזומן בקרוב לשיחת בירור. בריאיון ל"צינור" בערוץ 13, סיפרה חגי שעזבה את עבודתה בטרם שיחת הבירור.

"אני חסכתי לו את הדילמה - עזבתי את עבודתי היום", סיפרה חגי. "משרד חינוך שרוצה לנזוף בי משום שאני לא מוכנה לוותר על הערכים שלי, שאדם עם כתבי אישום מוצג בגן ואמור להיות הגאווה של הילדים – אני מצטערת, אבל לא ככה חונכתי בבית. אין לי שום דבר אישי נגדו אני פשוט לא חושבת שאדם עם כתבי אישום יכול לשמש דוגמה".

חגי לא הביעה חרטה על עצם המעשה. "אני נכנסתי לגן, ראיתי את התמונה של ביבי מול העיניים שלי, משהו שאני רואה כל היום. אנחנו מלמדים את הילדים את ההפך הגמור וזה נורא הציק לי, אז יכול להיות שעשיתי שטות שנעשתה במסגרת המערכת, אבל לא אוותר על הערכים שלי", אמרה.

"קיבלתי המון תגובות טובות אבל גם המון תגובות רעות. בהתחלה הגבתי להם אבל מהר מאוד הבנתי שאין טעם, אז פשוט הפסקתי להסתכל על התגובות" סיפרה חגי, והוסיפה: "אני על הערכים שלי לא אוותר, על מקום העבודה שלי – בשמחה".

"נתניהו יכול לצאת זכאי ואני לא חושבת שאמרתי משהו בצורה לא יפה או לא נאותה. על פי החוק הוא יכול לשמש ראש ממשלה, אבל על פי המוסר שלי לא".