מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מגיש CNN הקריא מכתב מאמה של החטופה ופרץ בבכי

ליאורה ארגמני, אמה של נועה שנמצאת בשבי החמאס מעל 80 יום וחולה בסרטן סופני כתבה מכתב לנשיא ביידן בו היא מבקשת שיעזור לה לראות את בתה לפני שתמות, מגיש ה-CNN הקריא את המכתב בשידור ולא יכול היה לעצור את הדמעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/23 15:24 טו בטבת התשפד

מגיש CNN הקריא מכתב מאמה של החטופה ופרץ בבכי
נועה ארגמני, צילום: 27א

לפני מספר ימים כתבה ליאורה ארגמני, אמה של נועה שנחטפה מהמסיבה ברעים ומוחזקת בשבי החמאס מעל 80 יום מכתב לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בו היא מבקשת ממנו שיעזור לה לחבק את ביתה היחידה בפעם האחרונה לפני שתמות.

מבקשת מהנשיא לזכות לראות את בתי לפני שאמות

ליאורה כתבה במכתב: "אני חולה סופנית בסרטן המוח, שלב 4. כל מה שרץ לי במחשבות לפני שאפרד ממשפחתי לנצח הוא האם יש סיכוי שאוכל לחבק שוב את בתי, הילדה היחידה שלי, בפעם האחרונה" היא הוסיפה "עכשיו חג המולד, ואני רוצה לבקש ממך, הנשיא ביידן, כמתנה בשבילי, לראות את בתי שוב לפני שאעזוב את העולם", כתבה לו. "אני יודעת עד כמה המשפחה חשובה לך אישית, ואיזה קשר מדהים יש לך עם ילדיך", הוסיפה. המגיש החל להקריא את המכתב, ולאחר השורה הראשונה נחנק מבכי והתנצל. "סליחה", אמר. לאחר מכן, הוא המשיך וקרא את המכתב בכאב ובקושי רב.

נזכיר כי בשבוע שעבר, אתר החדשות האמריקאי, NBC, חשף תחקיר מקיף ממנו עולה כי ייתכן והחטופה נעה ארגמני נחטפה על ידי המון עזתי ולא על ידי מחבלי החמאס. ארגמני היא אחת מ-14 החטופות שטרם שוחררו מידי החמאס. באתר החדשות טענו כי ייתכן וחמאס אינו מחזיק בארגמני ואף אינו יודע היכן היא מוחזקת.

במסגרת התחקיר, שכלל ניתוח של הודעות טקסט, רישומי שיחות, תמונות לווין ומודיעין אנושי וכן ניתוח של השמש והצללים המופיעים בתיעוד חטיפתה נראה כי ארגמני נחטפה ככל הנראה מספר שעות לאחר שהחלה המתקפה, סמוך לשעות הצהריים. גורמים צבאיים מסרו ל-NBC כי חוטפי ארגמני לא נראו חמושים או לבושים באפודי מגן, מה שמחזק את הערכה כי ארגמני לא נחטפה בידי מחבלי חמאס.

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il