"הוא נתן הסכמה": יפה דרעי חשפה בשידור באיזה תיק בחר בעלה

לאחר כינוס נשות ראשי הקואליציה אמש אצל שרה נתניהו, התראיינה יפה דרעי, רעיית יושב ראש ש"ס וחשפה כי פניו למשרד האוצר: "הוא נתן הסכמה על משרד האוצר"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 15/11/22 12:13 כא בחשון התשפג

"הוא נתן הסכמה": יפה דרעי חשפה בשידור באיזה תיק בחר בעלה
יפה דרעי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המשא ומתן הקואליציוני תקוע: בנימין נתניהו רצה מאוד להשביע ממשלה חדשה כבר היום עם השבעת הכנסת, אבל שותפיו העתידיים לקואליציה לא עושים לו חיים קלים. המשא ומתן עם הציונות הדתית תקוע לחלוטין ועל פי הדיווחים נתניהו וסמוטריץ' לא דיברו מאז יום רביעי שעבר. היום חשפה יפה דרעי כי בעלה, יושב ראש ש"ס אריה דרעי מכוון לתיק האוצר.

המחלוקת בין נתניהו וסמוטריץ'

הרקע למחלוקת הוא סביב התיקים אותם יקבלו במפלגת הציונות הדתית. סמוטריץ' לא מסתיר את רצונו לקבל את אחד מהתיקים הבכירים, אוצר או ביטחון כשעל פי הנראה נתניהו לא מעוניין כלל לתת לו את אחד התפקידים הללו. מי שבעל כורחו נכנס לתמונה הוא אריה דרעי שדרכו מנסה נתניהו להוריד את סמוטריץ' מדרישותיו.

דרעי

דרעי, הבטיח למוחלשים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"יש לו הבטחה לציבור המוחלשים"

לאחר שהיה נראה כי עם דרעי כבר סוכם על מינויו לשר אוצר, מתבצר סמוטריץ' בדרישתו לקבל את תיק הביטחון. משלא נמצא פיתרון לפלונטר הפוליטי שורבב שמו של דרעי שוב, הפעם כשר הביטחון המיועד . אבל היום (ג') בשידור חי ברשת ב' חשפה רעייתו של דרעי כי הוא כלל לא שוקל לקבל את תיק הביטחון וכי פניו מועדות למשרד האוצר. "הוא לא ילך לביטחון. יש לו הבטחה לציבור המוחלשים ומבחינתו הוא נתן הסכמה על משרד האוצר" אמרה דרעי לשאלת המראיינים על האפשרות שיילך למשרד הביטחון.