בחירות 2022

לפיד מחקה גימיק של נתניהו: "שלחו לי סרטון"

לפני מספר שבועות פרסם יושב ראש הליכוד את מספר הטלפון שלו לציבור כחלק מקמפיין הבחירות. ראש הממשלה לפיד הולך בעקבותיו ופרסם גם הוא מספר טלפון, אליו אפשר לשלוח שאלות: "נעשה יום אחד שאלות ותשובות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/22 16:28 יז באלול התשפב

לפיד מחקה גימיק של נתניהו: "שלחו לי סרטון"
לפיד בשיחה, צילום: ללא

אחד הדברים החשובים ביותר לפוליטיקאים בתקופת בחירות הוא הקשר עם הציבור, ונראה שהפוליטיקאים מנסים טריקים חדשים בכל פעם. לפני מספר שבועות הפתיע בנימין נתניהו כשפרסם את מספר הטלפון שלו לשיחות מהציבור וקיבל אלפי שיחות. נראה כי המהלך הפופולרי לא חמק מעיניי מנהלי הקמפיין של יריביו ביש עתיד, והיום (ג') פרסם גם ראש הממשלה לפיד את מספר הטלפון שלו.

לפיד מפרסם את המספר שלו

בסרטון שעלה בדף האינסטגרם של ראש הממשלה לפיד, הוא מפרסם את המספר שלו ומבקש מהציבור לשלוח לו שאלות. "אם יש לכם שאלה אלי, צלמו את עצמכם שואלים את השאלה ותשלחו אלינו למספר שמופיע פה". המספר מופיע כמובן בסרטון ולפיד מבטיח: "נעשה יום אחד שאלות ותשובות".

נתניהו

נתניהו בטלפון. צילום: Gideon Markowicz/ Flash90

נתניהו פרסם את המספר וגילה: "לקחתי מאנה זק"

כאמור, בסרטון ויראלי שפרסם ראש הממשלה לשעבר, סיפר נתניהו על העולם החדש שגילה מאז שהתחדש בטלפון חכם "מאז שהתחדשתי עם טלפון גיליתי עולם חדש, אני מדבר עם כל כך הרבה אנשים" נתניהו המשיך וסיפר על החלטה שקיבל אחרי שראה כי הוא מקבל לא מעט שיחות מאנשים: "למה שרק לחלק מהאנשים יהיה להם את הטלפון שלי? שלכולם יהיה", נתניהו פרסם את המספר לא לפני שעשה רפרנס לשיר "מי זאת" של אנה זק ואמר "לקחתי את זה מאנה זק".