לאן הגיע בנט בלי סיכה על הדש?

ראש הממשלה נוהג לענוד על דש החליפה סיכה של דגל ישראל. היום, בביקור שערך במתחם החיסונים בטייבה, הסיכה נעלמה. רגב:"אתה כנראה מתבייש במדינת ישראל אותה אתה מייצג.

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 19/08/21 17:00 יא באלול התשפא

לאן הגיע בנט בלי סיכה על הדש?
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה ויו"ר מפלגת ימינה מקפיד לשמור על מראית של ממלכתיות, ובהופעות פומביות בתקשורת הוא עונד על דש החליפה סיכה קטנה ממתכת בסמל של דגל ישראל. אבל היום, (ה'), הסיכה נעלמה.

גולשים חדי עין ברשתות החברתיות הבחינו שבביקור שערך נפתלי בנט במתחם החיסונים בטייבה, הסיכה לא נכחה על דש הבגד, והתגובות בדבר העדר צירוף מקרים לא איחרו להגיע. 

בועז גולן, עורך אתר 0404 צייץ: "בנט מתבייש בישראל. איזה אפס. הגיע הזמן לסיכה. סיכה שתפוצץ את הבלון". גם פעיל הימין ברוך מרזל, שלאחרונה נחסם מהפייסבוק, צייץ בטוויטר: ''כמו שאמרתי על בנט לפני תשע שנים האיש ריק מאידאולוגיה הכל למכירה במידה וזה יקדם אותו הוא מוכן לוותר על דגל ישראל''.

חברת הכנסת מטעם הליכוד, מירי רגב, ניצלה את ההזדמנות לתקוף בטוויטר: "אתה כנראה מתבייש במדינת ישראל אותה אתה מייצג. מצאתי לך סיכה חדשה לענוד - סיכת עבאס" 

מימינה נמסר: "להבדיל מביקור קודמו במגזר הערבי, ראש הממשלה בנט הופיע לצד דגל ישראל גדול בגאווה גדולה. את ביקורת האופנה נשאיר למי שיש לו זמן פנוי באופוזיציה". 

בביקור הבוקר השתתפו השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג', ראש העיר טייבה עו"ד שועאע מסארווה מנצור, ממונה הקורונה לחברה הערבית איימן סייף, האימאם ג׳וואד מסארווה וחברי מועצת העיר טייבה.ראש הממשלה אמר כי: "באתי לטייבה הבוקר כי אכפת לי מהבריאות שלכם. כי אני דואג לחיים של ההורים, של סבא וסבתא, כי החיים הסכנה. יש הרבה 'פייק ניוז'. האמת היא שאנשים מתים מהקורונה, לא מתופעות הלוואי המועטות מאוד של החיסונים הנפלאים. מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמעניקה את החיסון השלישי ברגעים האלה. אתמול ארה"ב הודיעה שבעוד חודש היא תעניק את זה לכל הגילאים''.