מפלגתו של סער נגד נתניהו בסרטון חדש

גדעון סער ומפלגתו "תקווה חדשה" מתחייבים בסרטון חדש, שיגבילו את כהונת ראש הממשלה לעד שמונה שנים. "ראש ממשלה בישראל יכול לכהן היום עד אין סוף"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/12/20 18:55 ה בטבת התשפא

מפלגתו של סער נגד נתניהו בסרטון חדש
רצים ביחד. סער ושאשא ביטון, צילום: יח"צ

חבר הכנסת לשעבר והפורש ממפלגת הליכוד, גדעון סער, פרסם הערב (א') סרטון חדש, בו מתחייב כי מפלגתו, "תקווה חדשה", תפעל להגבלת מספר שנות כהונת ראש הממשלה. בחשבון הפייסבוק שלו, כתב: "מנחם בגין עליו השלום אמר :"שלטון ממושך הוא סכנה לחירות האומה ומוסר בניה...שלטון ממושך הוא רע מעיקרו". אנחנו מתחייבים להגבלת כהונת ראש הממשלה עד-8 שנים. מקסימום".

מאז הכריז על הקמת המפלגה החדשה, מפלגתו של סער זוכה למגמה חיובית ביותר בסקרים עם ממוצע של כ-20 מנדטים בבחירות הבאות, והיא הופכת להיות המפלגה השנייה בגודלה לאחר הליכוד. 

לפני כשבוע וחצי הכריזו השר לשעבר, ח"כ יועז הנדל וח"כ צבי האוזר כי הם מצטרפים למפלגה הטרייה, ואמרו כי סער הוא האיש המתאים ביותר להוביל את מדינת ישראל. "'דרך ארץ' מודיעה היום על הצטרפותה לתנועה של גדעון סער, ועל תמיכתה במועמדותו לראשות הממשלה בבחירות הקרובות".

בשבוע שעבר הצטרפה אל סער, ח"כ יפעת שאשא-ביטון. בהודעה משותפת לשניים, נכתב כי במקרה שסער יעמוד בראשות הממשלה לאחר הבחירות, "גדעון סער יעמוד בראש הרשימה והתנועה ויהיה מועמדה לראשות הממשלה. ח"כ שאשא-ביטון תהיה מ"מ וסגנית יו"ר התנועה החדשה ותוצב במקום השני ברשימה בבחירות לכנסת, לכשתתקיימנה. בממשלה בראשות סער תכהן יפעת כמ״מ ראש הממשלה וסגניתו ותעמוד בראש קבינט חברתי, שיוביל את העשייה בתחומים החברתיים, בדגש על חינוך, בריאות, פרנסה ורווחה".