"תקווה חדשה- אחדות לישראל": סער רשם את מפלגתו החדשה

אחרי הפרישה מהליכוד ומהכנסת, גדעון סער הגיע לרשם המפלגות, הודיע על שם המפלגה, והכריז: "זאת תהיה תנועה לאומית וחברתית רחבה שנבנה מהיסודות לטווח ארוך"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 17/12/20 10:22 ב בטבת התשפא

"תקווה חדשה- אחדות לישראל": סער רשם את מפלגתו החדשה
גדעון סער, צילום: פלאש 90. מארק ישראל סלם

ברקע ההליכה המסתמנת לבחירות, גדעון סער רשם הבוקר (ה') את מפלגתו אצל רשם המפלגות, שתישא את השם "תקווה חדשה- אחדות לישראל" . אחרי שהודיע השבוע על הצטרפותה של חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון למפלגתו, ושיריונה במקום השני, הכריז סער כי "זאת תהיה תנועה לאומית וחברתית רחבה שנבנה מהיסודות לטווח ארוך. יוצאים לדרך של אחדות ותקווה שישראל כל כך זקוקה לה".

בהמשך פרסם סער את המטרות המרכזיות בהן תעסוק מפלגתו: פעילות למימוש זכויותיו הטבעיות וההיסטוריות של העם היהודי בארץ ישראל. ביסוס זהותה של ישראל כמדינתו של העם היהודי, שמשטרה דמוקרטי. הגנה על ערכיה כמדינת הלאום של העם היהודי, השומרת על זכויות אדם ונוהגת שוויון זכויות פרט. קידום מערכת החינוך והפיכתה למערכת חינוך מהמובילות בעולם תוך מתן דגש על מצוינות, צמצום פערים ומתן הזדמנות שווה לכל ילד. העצמת מעמד המורה והמחנך בחברה הישראלית.

פיתוח הארץ, עידוד מדיניות של פיזור אוכלוסין וחיזוק הפריפריה החברתית והגיאוגרפית. עידוד ההתיישבות והחקלאות בגליל ובנגב, בשומרון וביהודה, ובשדרה המזרחית - מרמת הגולן, לאורכו של הירדן והערבה בואכה אילת. כלכלה חופשית תוך הבטחת הזדמנות הוגנת לכל ומחויבות לערבות הדדית. קידום רפורמות בכל רשויות המדינה, לרבות במערכות אכיפת החוק והמשפט ושיטת הממשל.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן