הרגע שריסק את ישי ריבו: "די! ה' תגאל אותנו כבר"

הזמר האהוב צפה בתיעוד בו בני משפחת יניב ששכלו את אחיהם יגל והלל הי"ד, מחובקים לצלילי שירו המפורסם, הזמר נשבר ולא נשאר אדיש: "אין כבר מסוגלות להכיל. די! ה' תגאל אותנו כבר"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 28/02/23 22:11 ז באדר התשפג

הרגע שריסק את ישי ריבו: "די! ה' תגאל אותנו כבר"
בני משפחת יניב מרוסקים ברקע שירו של ריבו, צילום: רחלי מלק בודה

בפיגוע קטלני שאירע ביום ראשון האחרון בשעות הצהריים בחווארה, נרצחו האחים הלל-מנחם ויגל-יעקב יניב הי"ד מהיישוב הר ברכה שבשומרון בעת שעשו את דרכם מביתם לישיבותיהם. טקס הלוויית האחים בהר הרצל בירושלים התקיים אתמול (ב') בנוכחותם של אלפי משתתפים. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, נראו האחים, רחל וצור, השכולים מחובקים לצלילי השיר של הזמר ישי ריבו: "הניסיון הזה".

ישי ריבו

ישי ריבו צילום: yossi Zamir/Flash90

ריבו: "אין כבר מסוגלות להכיל. די!"

מי שהתרגש מהתיעוד, הוא הזמר עצמו, שהגיב וכתב כי "נקרע לי הלב לראות את מה שמשפחת יניב עוברת. אנחנו עוברים תנודות כל כך קשות בנפש, אין כבר מסוגלות להכיל. די! ה' תגאל אותנו כבר".

משפחת יניב בהלוויתם של הלל ויגל הי"ד

משפחת יניב בהלויתם של הלל ויגל הי"ד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הרשת כואבת אחרי הפיגוע: "הלב לא מצליח להבין"

אמנים, שחקנים ואנשי תקשורת מוכרים שיתפו בתחושות אחרי הפיגוע, ובפוסטים שגרפו מאות לייקים ברשתות החברתיות הקדישו מילים לזכרם. משפיענית הרשת ענהאל שמואלי כתבה בחשבון האינסטגם שלה, "חלאס! לא יכולים יותר, די נשבר לי. אני מרגישה ביקום מקביל, לא מצליחה לארוז למחר, הלב מתמלא שוב בעצב ובחור עצום" שיתפה ברגשות לאחר הפיגוע. שמואלי פנתה לעוקבות שלה: "אני בטוחה שכולכן בבית מודאגות, כואבות ולא מסוגלות להכיל את הזוועה. אבל מחר נוסיף אור! נחבק את הילדים, נשמח אותם, נאהב אותם". כך כתבה כשברקע מתנגן השיר של ישי ריבו "תכף יפתח".

 

בני משפחת יניב לרקע שירו של ריבו צילום: רחלי מלק בודה

איך אמא אמורה להמשיך את החיים כשרצחו לה את הילדים?

גם אשת התקשורת מעיין אדם שיתפה בתחושות הקשות, "קופאת מול המסך, הלב לא מצליח להבין איך אפשר להתמודד עם אסון כזה", כך כתבה בסטורי באינסטגרם, והתייחסה בכאב לאמם של הנרצחים "איך היא מצליחה לדבר, איך אמא אמורה להמשיך את החיים כשרצחו לה את הילדים". המנחה והשחקנית אילנית לוי הגיבה לפיגוע, ובסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה ביקשה סוף למחלוקות, "אסון כבד, כאב אינסופי, אולי נמצא קצת שקט למחלוקות בינינו, לזכרם".