הרשת כואבת אחרי הפיגוע: "הלב לא מצליח להבין"

הפיגוע הרצחני בשומרון גבה את חייהם של שני אחים צעירים, והרשת לא נרגעת נוכח המראות הקשים. כוכבות האינסטגרם הספידו, והזמר המוכר דרש עונש מוות למחבלים, "כל כך עצוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/23 10:35 ו באדר התשפג

הרשת כואבת אחרי הפיגוע: "הלב לא מצליח להבין"
זירת הפיגוע בחווארה, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

מתקפת טרור נוספת: הלל-מנחם ויגל-יעקב יניב הי"ד מהיישוב הר ברכה שבשומרון, נרצחו אתמול (א') בשעות הצהריים בפיגוע ירי קטלני בחווארה, ובכך עלה ל-13 מספר הנרצחים בפיגועים שונים ברחבי הארץ בשבועות האחרונים. שני האחים הצעירים הניחו אחריהם הורים ושלושה אחים קטנים. אמנים, שחקנים ואנשי תקשורת מוכרים שיתפו בתחושות אחרי האירוע הטרגי, ובפוסטים שגרפו מאות לייקים ברשתות החברתיות הקדישו מילים לזכרם. 

ענהאל שמואלי: "מחר נוסיף אור! נחבק את הילדים, נשמח אותם, נאהב אותם"

משפיענית הרשת ענהאל שמואלי כתבה בחשבון האינסטגם שלה, "חלאס! לא יכולים יותר, די נשבר לי. אני מרגישה ביקום מקביל, לא מצליחה לארוז למחר, הלב מתמלא שוב בעצב ובחור עצום" שיתפה ברגשות לאחר הפיגוע. שמואלי פנתה לעוקבות שלה: "אני בטוחה שכולכן בבית מודאגות, כואבות ולא מסוגלות להכיל את הזוועה. אבל מחר נוסיף אור! נחבק את הילדים, נשמח אותם, נאהב אותם". כך כתבה כשברקע מתנגן השיר של ישי ריבו "תכף יפתח".

ענהאל שמואלי

ענהאל שמואלי צילום: ללא

העיתונאית הדתייה: "בשלוש השעות האחרונות אני לא מצליחה לזוז מהמקום"

"לפני איזה זמן קיבלתי על עצמי, כששומעת על יהודי שנרצח, להפסיק מה שאני עושה ולשבת כמה דק על הרצפה. להרגיש שנעצרו קצת החיים. כי אותי ניסו לרצוח. ובמקרה זה פגע במישהו אחר, שהיה קרוב יותר לקנה", כך כתבה אשת התקשורת אמילי עמרוסי בפוסט בפייסבוק, ושיתפה כי "בשלוש השעות האחרונות אני לא מצליחה לזוז מהמקום. לא תכננתי לשבת שלוש שעות על הרצפה. פשוט קפאתי על מקומי".

גם אשת התקשורת מעיין אדם שיתפה בתחושות הקשות, "קופאת מול המסך, הלב לא מצליח להבין איך אפשר להתמודד עם אסון כזה", כך כתבה בסטורי באינסגרם, והתייחסה בכאב לאמם של הנרצחים "איך היא מצליחה לדבר, איך אמא אמורה להמשיך את החיים כשרצחו לה את הילדים". המנחה והשחקנית אילנית לוי הגיבה לפיגוע, ובסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה ביקשה סוף למחלוקות, "אסון כבד, כאב אינסופי, אולי נמצא קצת שקט למחלוקות בינינו, לזכרם". 

הזמר המוכר דורש עונש מוות למחבלים

בפוסט באנסטגרם שיתף הזמר המצליח עדן חסון בתחושותיו "עוד פוסט עם לב שבור. עוד נערים נרצחו כשכל חטאם להיות יהודים". חסון דרש עונש מוות למחבלים בהקדם: "איפה אנחנו חיים? איך עוצרים את זה? עונש מוות למחבלים, חבל על כל דקה".

"אין מילים ואין נחמה" כתבה הזמרת מירי מסיקה לצד תמונות הנרצחים, והשחקנית והמנחה רותם סלע שפרסמה גם היא את תמונותיהם כתבה "כל כך עצוב". השחקן והזמר אביב אלוש הסתפק בשתי מילים שאומרות הכל: "אחים אנחנו".

עדן חסון בשיר חדש

עדן חסון  צילום: שי פרנקו