רביטל ויטלזון מפוחדת: "אני בקטע לנעול את כולנו בבית ל-30 שנה"

אושיית הרשת הדתיה הזדעזעה מהפיגועים שהתרחשו בזה אחר זה, ושיתפה את עשרות אלפי עוקביה באינסטגרם בתחושות הקשות, "הכל נורא ואיום, אני עם דמעות בעיניים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/23 19:21 ו באדר התשפג

רביטל ויטלזון מפוחדת: "אני בקטע לנעול את כולנו בבית ל-30 שנה"
הלווית האחים יניב, היום | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רביטל ויטלזון יעקבס היא אחת מאושיות הרשת הדתיות המצחיקות ביותר. רק לא מזמן היא קיימה את אחת מהמסיבות השנתיות שלה, מסיבה לאמהות עייפות, והיא מרבה להופיע מול ציבור ההורים ולצחוק על אימהות ואבהות כאחד. את חשבון האינסטגרם שלה, עם עשרות אלפי עוקביה, היא נוטה להשאיר בעיקר לסרטונים משעשעים באוטו או בבית, בהם היא יורדת על אמהות אחרות ועל סיטואציות משעשעות ומרגיזות בחיי ההורים.

אושיית הרשת הזדעזעה מהפיגועים: "אני עם דמעות בעיניים"

הפעם ויטלזון החליטה להקדיש את הסטורי שלה לנושא אחר וחשוב, ולהתייחס לאירועים האחרונים. היום (ב') ואתמול, התרחשו שני פיגועים מזעזעים שטלטלו את המדינה כולה וגם את הרשתות החברתיות. גם ויטלזון, אמא לחמישה, לא יכלה להישאר אדישה. "הכל נורא ואיום", היא כתבה בסטורי באינסטגרם, פחות משעה לאחר הפיגוע, "ומחריד ומפחיד", ויטלזון הוסיפה, "אני עם דמעות בעיניים".

המצב הקשה מביא הורים רבים לתסכול, ולתחושה שלא ניתן לשמור על הילדים היקרים שלהם. "אני בקטע של לנעול את כולנו בבית לאיזה 30 שנה", כתבה אושיית הרשת בסטורי שלה, מתוך דאגה אמיתית למשפחתה. למרות התחושות הקשות, ויטלזון החליטה להמשיך ב"שאלות ותשובות" שהחלה, ולנסות להתעודד מהתשובות המשעשעות.