המומחים לא למדו מהטעויות - כל מה שפספסתם בפרק הראשון של חתונמי

עונה חדשה של חתונה ממבט ראשון יצאה לדרך. בפרק הראשון הכרנו את רז ועינב, מוזיקאי רגיש ומורה שהיא גם חלק מצמד תאומות. ההתאמה מתבססת על קווי הדמיון בין השניים ולנו נותר רק לתהות לגבי סיכויי ההצלחה שלה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 05/06/23 13:23 טז בסיון התשפג

המומחים לא למדו מהטעויות - כל מה שפספסתם בפרק הראשון של חתונמי
רז ועינב, הזוג הראשון של העונה, צילום: צילום מסך קשת 12

עונה חדשה לחתונמי, ההתרגשות בשיאה, והפרומואים מבטיחים בחגיגיות: זיווג מושלם. האמנם? לפני שנתחיל להתעסק ברז ועינב המתוקים, חייבים לתת רגע אחד לפרידה מהפסיכולוג שליווה אותנו במשך חמש עונות עם ר' מתגלגלת ואישיות כובשת, דני פרידלנדר. את מקומו של דני שמאס במבוגרים ועבר להתמקד בילדים, ממלא גלעד הורוביץ. זה אמנם רק הפרק הראשון של הפסיכולוג החדש, אך נראה שהוא הצליח להבין את הפורמט ומשתלב די יפה עם הברבורים של שתי המומחיות שלצידו.

גלעד הורוביץ, הפסיכולוג החדש של חתונמי

גלעד הורוביץ, הפסיכולוג החדש של חתונמי צילום: צילום מסך קשת 12

המומחים ביססו את השידוך על נקודות הדמיון בין רז ועינב

אם יש משהו ש"חתונה ממבט ראשון" מומחית בו, מלבד שידוך זוגות לא מתאימים בעליל, הוא מריחת הזמן של הצופים. זו כנראה הסיבה שהתכנית החלה בהצגה שלמה של שירן, התאומה של עינב, שהחליטה בסופו של דבר לא להשתתף בתכנית והותירה את אחותה לבדה. ההתייחסות של הפקת התכנית לתאומות כאילו מדובר בממצא נדיר וחד פעמי גם היא תמוהה בעיניי, אבל נחליק אותה בנתיים.

מי ששודך לחצי משירן ועינב הוא רז, מוזיקאי בלהקה פעילה ובחור רגיש במיוחד. המומחים הדגולים, שהרי ידועים ביכולות השידוך המופלאות שלהם (שלושה זוגות מתוך משהו כמו 40 זוגות ששודכו לאורך העונות) החליטו לבסס את השידוך של השניים על הדמיון ביניהם: שניהם מאוד רגישים, שניהם מעט מופנמים, לשניהם לוקח זמן להיפתח.

המומחים משדכים את רז ועינב

המומחים משדכים את רז ועינב צילום: צילום מסך קשת 12

ייתכן שעד שהקרח יישבר העונה תיגמר

נראה שהמומחים לא למדו מנסיונות העבר הכואבים, של זוגות כמו עידית ורפאל (עונה 5) שהעבירו חצי עונה בשתיקה, בגלל שלא היה מי שידחוף את הקשר קדימה. בכל מערכת יחסים, לימדה אותי צפייה של שש עונות בחתונמי, חייב להיות מישהו טיפה יותר דומיננטי, קצת יותר פתוח. ברגע שמציבים שני אנשים שקטים וביישנים זה מול זה, ייתכן שעד שהקרח יישבר העונה תיגמר.

אבל פסימיות בצד. רז ועינב, מתוקים כל אחד בנפרד, שלחו זה לזו מתנות נפלאות לפני החתונה. הוא העניק לה קופסת נגינה שהזכירה לה את סבתא, היא העניקה לו מצלמת פילם שהזכירה לו - גם את סבתא? כנראה. כל אחד מהם התארגן בחדרו וחיכה לרגע בו יפגוש, על פי תקוותיו, את אהבת חייו הניצחית (ושוב המקום לשאול מדוע יש למתמודדים ציפיות גבוהות כל כך מתכנית עם אחוזי הצלחה נמוכים כל כך, אבל נו, נתעלם).

רז מקבל את המתנה מעינב

רז מקבל את המתנה מעינב צילום: צילום מסך קשת 12

החתונה החלה עם הרבה התלהבות, שניהם עם חיוך מרוח על הפרצוף, אבל צופי חתונמי המושבעים יודעים שבשלב הזה אי אפשר לשפוט. כבר ראינו זוגות כמו אורטל ועידו (עונה 2) שהתאהבו עד כלות במהלך החתונה, ולא יכלו לסבול זה את זו לאורך כל המשך העונה. יש אמנם קצת חששות, כמו פער הגילאים שהסעיר את חברתו הקרובה של רז, הכולל ארבע שנים לטובת עינב, וגם תגובתה של עינב על החתן, מנומסת ומבולבלת, משאירה לנו הרבה מקום להשערות, אבל ההתחלה נראית אופטימית, שניהם נרגשים מספיק כדי לתת לקשר הזדמנות אמיתית, וכל שנותר לנו הוא לאחל להם בהצלחה ולקוות לטוב.