שולי רנד על התגובות לחתונה: "כאבה לי ההתנפלות שהייתה על הבת שלי"

המוזיקאי והיוצר החוזר בתשובה מספר בראיון לרוני קובן על היחסים עם הילדים לאחר החתונה עם צופית גרנט, ומשתף מה המסר שלו עבורם: "זכותם להיות מאושרים"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 26/12/21 10:48 כב בטבת התשפב

שולי רנד על התגובות לחתונה: "כאבה לי ההתנפלות שהייתה על הבת שלי"
צילום: באדיבות כאן 11

העיתונאי רוני קובן פתח עונה חדשה, חמישית במספר, של תוכנית הראיונות "פגישה" בתאגיד השידור הציבורי. לאחר שבפרקים הראשונים התארח המוזיקאי שלמה ארצי והשחקנית אורנה בנאי, הערב (א') יגיע לשידור הזמר והיוצר שולי רנד, שעלה לאחרונה שוב לכותרות בזכות חתונתו עם העיתונאית ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט

כזכור, עם נישואיו, עורר עליו רנד רגשות עזים מצד אשתו הראשונה וילדיו. "אני לא מאמין שאודליה כתבה את הפוסט הזה, כאב לי מאוד", הוא מספר, עוד הוא מוסיף, "כאבה לי ההתנפלות שהייתה עליה ברשתות החברתיות. אני רק יכול לומר שמבחינתי החתונה הזאת הייתה אמירה מאוד ברורה כלפי הילדים שלי, כלפי העתיד שלי. זכותם להיות מאושרים". 

 

בשבוע שעבר התראיינה אשת ההלכה הרבנית מלכה פיוטרקובסקי, והתבטאה על היחס לחרד"לים ואמרה"אני הרמתי ידיים", "אני חושבת שאנחנו שני ציבורים שונים גם אם גדלנו יחד בבני עקיבא. היו לי ולגיסי ויכוחים מאוד נוקבים כי בעיניי זה ציבור חרדי שבשונה מהציבור החרדי גם מקדש את ארץ ישראל. לא מצאתי בכל התורה כולה שארץ ישראל יותר קדושה מבין אדם לחברו, מלדאוג לאזרחים שאינם יהודים במדינה, לא מצאתי את זה בתורה. כנראה שהבעיה היא בי, אני הרמתי ידיים.