היא לא רק אשתו של: כל מה שלא ידעתם על צופית גרנט

שחקנית, יוצרת, אשת טלוויזיה ופעילה חברתית - צופית גרנט היא אישה רבת כובעים ועכשיו היא אפילו עם כיסוי ראש. 10 דברים שלא ידעתם על צופית גרנט

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 22/12/21 11:20 יח בטבת התשפב

היא לא רק אשתו של: כל מה שלא ידעתם על צופית גרנט
צופית גרנט, צילום: אילן בשור

1.    לצופית סיפור חיים לא פשוט בכלל. הוריה התגרשו והיא נאלצה לגור עם סבתה תקופה מסויימת, עד שהחלה לעבור מפנימיה לפנימיה. היא הופרדה מאחיה ואחותה, ועברה התעללויות באותן שנים. את כל הקושי צופית ניתבה למקומות של עשייה חיוביות ותיקון, והיום היא מנשות התקשורת המצליחות בארץ.

2.    הייתה תקופה שאף אחד לא רצה ללהק את צופית, לא יאיר לפיד וגם לא הוט. הם ראו בה פרובוקטיבית מידי על בסיס דברים שעשתה בתוכנית שלה "מילקשייק".

3.    שם הילדות של צופית היה צופיה אלישיב, את שם המשפחה שינתה לאחר שנישאה עם מאמן הכדורגל אברהם גרנט והחליטה להשאיר אותו גם לאחר הגירושין, מכיוון שגרנט הפך לשם הבמה שלה.

4.    צופית גרנט תבעה את מיכל בת שבע רנד על הוצאת דיבה ולשון הרע. בית המשפט קיבל את התביעה וצופית זכתה ב-500,000 שקלים.

5.    אחיה של צופית סובל ממחלת הסכיזופרניה שהתפרצה אצלו לאחר שימוש בסמים. היום צופית מדברת על הנושא בפתיחות, ובמהלך השנים מונתה לנשיאת עמותת "אנוש" הפועלת למען נפגעי נפש בישראל.

6.    לצופית הרגל ילדות: היא מוצצת את האצבע.

7.    רחל, אמא של צופית, היא נהגת האוטובוס הראשונה בישראל.

8.    צופית לא רואה טלוויזיה, בטח שלא ריאליטי. 

9.    רעייתו החדשה של שולי רנד שונאת לנקות ושונאת להתקלח.

10.  לצופית חשוב שהאנשים איתם היא עובדת יהפכו למשפחה, אין לה סבלנות למקצועיות קרה ומרוחקת. חשוב לה להביא את הרגש לכל מקום אליו היא הולכת.


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן