עם שלמה ארצי ואיילת שקד: פגישה של רוני קובן חוזרת לעונה חדשה

בתאגיד השידור הציבורי תשודר החל מהשבוע הבא תוכנית הראיונות עם היוצר רוני קובן. בפרק הראשון יופיע הזמר המוערך, שלא מרבה להתראיין, ויספר על הגעגועים לאמו ואחותו. בעונה יופיעו גם שולי רנד והרבנית מלכה פיוטרוקובסקי

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 01/12/21 13:48 כז בכסלו התשפב

עם שלמה ארצי ואיילת שקד: פגישה של רוני קובן חוזרת לעונה חדשה
שלמה ארצי, צילום: כאן 11

המוזיקאי והמלחין האהוב, שלמה ארצי, זכה להכרה נוספת לאחרונה, כאשר ארגון אמני ישראל בחר להעניק לו פרס מפעל חיים. בקרוב, הוא יפתח את העונה החדשה "פגישה עם רוני קובן" בראיון אולפן נדיר ב-כאן 11. 

ארצי, מבכירי האמנים בישראל שממעט להתראיין, ומי שחתום על שורה ארוכה של נכסי צאן ברזל במוסיקה הישראלית, ומכר למעלה ממיליון עותקים מכל אלבומיו, ידבר בגילוי לב על ההיעדרות מהבמות במהלך ימי הקורונה, על הגעגועים לאמו ואחותו שהלכו לעולמן, ועל ההצלחות והכישלונות שידע במהלך הקריירה שלו.

ארצי ורוני קובן

ארצי ורוני קובן צילום: כאן 11

מלבד ארצי יתארחו בעונה הקרובה של "פגישה עם רוני קובן", בין היתר, גם שרת הפנים איילת שקד, השחקנית והבדרנית אורנה בנאי, הזמר-יוצר שולי רנד, אשת ההלכה מלכה פיוטרקובסקי והשר לשעבר תא"ל במיל' אביגדור קהלני. התוכנית "פגישה עם רוני קובן" תשודר בכל יום ראשון, החל מה- 5 בדצמבר,  בשעה 22:10 ב-כאן 11, עורך: עמית שהם, במאית: שרון קרני חברת הפקה: ארצה הפקות. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן