עם כיסוי ראש אחרי החתונה: צופית גרנט חוזרת למסך בסדרה חדשה

העיתונאית שריגשה רבים בחתונה עם שולי רנד, חוזרת למסך של רשת 13 בפרויקט חדש שיעלה בחודש הבא, ולוקחת את הצופים למסע מטלטל שיכניס אותנו אל המקומות הכי נפיצים בישראל, "ללא גבולות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/21 11:30 יט בטבת התשפב

עם כיסוי ראש אחרי החתונה: צופית גרנט חוזרת למסך בסדרה חדשה
צופית גרנט, צילום: רשת 13

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה, צופית גרנט, שנישאה לאחרונה בחתונה מתוקשרת במיוחד למוזיקאי החוזר בתשובה, שולי רנד, חוזרת למסך של רשת 13 בפרויקט טלווזיוני חדש שיעלה בתחילת ינואר. הסדרה, "צופית גרנט ללא גבולות", היא מסע מטלטל שיכניס אותנו אל המקומות הכי נפיצים בישראל.

"שטחי הפקר עם חוקים משל עצמם, שיכולים להתפוצץ בכל רגע, שמתקיימים ללא גבולות, חוקים או פיקוח, ושיכיר לנו מקרוב ובאופן הכי אישי שאפשר את האנשים מאחורי האידיאולוגיה". בכל פרק צופית יוצאת למסע במקומות שרבים ניסו להיכנס אליהם לפני בשטחי ההפקר של מדינת ומגלה שהאמת מורכבת ולא חד משמעית כפי שחשבנו עד כה.

צופית נתנה לי הרגשה מאוד חזקה של בית 

אחרי החתונה המדוברת, שריגשה רבים במגזר, התראיין רנד וסיפר על הקשר המיוחד שלו ושל אשתו הטרייה. בראיון שהעניק לידיעות אחרונות אמר, "עברו בדיוק שלוש דקות עד שנתתי בה אמון מוחלט. היא גרמה לי לראות את היופי שבי. אנחנו דומים בהתבוננות כלפי העולם וגם בחולשות שלנו. בדרך כלל אומרים שזוגיות בנויה על ניגודים. פה זה בנוי על המון משותף". דבר שדווקא מבדיל בין גרנט לרנד הוא הדת: "בפעם הראשונה שפגשתי את הבת שלה אמרתי לה דבר ראשון שאין לי שום כוונה להחזיר את אמא שלך בתשובה".

"היה יום שבו טיפסתי לאיטי לגג של בניין בירושלים, הסתכלתי למטה והשתעשעתי במחשבה הזאת", הוא משתף בפתיחות. אלא שמעבר לפינה חיכתה לו צופית גרנט. "זה באמת קשר נשמתי שכל היופי בו שהוא מעבר להסבר. זאת הרגשה מאוד חזקה של בית". "אמרתי לה שאני לעולם לא הייתי מפיל על אישה את הערימה שאני מביא איתי. היא ענתה, 'שטויות במיץ, אני פה'".