שאלה
האם מותר להשתמש באמצעי מניעת הריון (לנשים או לגברים) ומתי אפשר?(גלולות,קונדומים,....)
תשובה
שלום רב!
שאלתך התקבלה במכון שלזינגר.
להלן תשובתו של הרב ד"ר מרדכי הלפרין:
מקורות:
1. אנציקלופדיה הלכתית רפואית (הוצאת מכון שלזינגר – ניתן לרכוש באתר המכון www.medethics.org.il) כרך ד' ערך מניעת הריון עמ' 85-160
2. נשמת אברהם כרך ג' חלק אבן העזר סי' ה' סק' יג'. (עמ' נח- עב) לצפיה בנשמת אברהם לחץ כאן http://www.medethics.org.il/articles/NA/NishmatAvraham.EH.5.doc .
מידע נוסף ומאמרים בנושא ניתן למצוא באתר מכון שלזינגר www.medethics.org.il