החשיפה שמביכה את דרעי: "האבא יוצא מהמליאה והבן יושב עם רפורמים"

במסגרת הדיונים על חוק יסוד הממשלה ח"כ גלעד קריב עלה לנאום ודרעי יצא מהמליאה. קריב לא נשאר אדיש וחשף את הקשר בין בנו של דרעי לרפורמים: "דרעי יוצא מהמליאה כשאני נואם והבן יושב בהסתדרות עם רפורמים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/07/21 17:11 יח באב התשפא

החשיפה שמביכה את דרעי: "האבא יוצא מהמליאה והבן יושב עם רפורמים"
ח"כ גלעד קריב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מבוכה ליו"ר סיעת ש"ס ח"כ אריה דרעי. היום עלה לנאום במליאה ח"כ גלעד קריב ודרעי שמחרים את קריב בשל היותו רפורמי יצא מהמליאה. קריב חשף כי אמנם האבא מחרים את הרפורמים אך בנו של יו"ר ש"ס יושב בהסתדרות הציונית העולמית עם רפורמים וסיעת ש"ס אף חתמה עימם על הסכם. 

קריב חשף בפתח נאומו במליאה שבנו של דרעי אשר מכהן כראש מחלקה בהסתדרות הציונית העולמית כחלק מהסכם פוליטי שש"ס חתמו עם רפורמים וקונסרבטיבים. קריב הביך את דרעי ואמר: "לא מספרים למצביעי ש"ס אבל בזמן שדרעי יוצא מהמליאה כשאני נואם הבן יושב בממשלה משותפת בהסתדרות לש"ס ולרפורמים".

קריב הוסיף ואמר: "אבל אני אופטימי, האבא לא יודע מה זה סובלנות ולא יודע לנהל מחלוקת אבל לא נורא כי הבן כבר משתפר ולא רואה בעיה בלשבת עם היהדות הרפורמית, דור ההמשך יותר טוב".

לקריב יש חזית ארוכה מול סיעת ש"ס וחברי הכנסת החרדים שמחרימים אותו בשיטתיות מאז נכנס לכנסת. בש"ס אמרו על קריב לפני מספר שבועות על הכנסת ספר תורה לכותל על ידי קריב כי: "ח״כ גלעד קריב עבר הבוקר על הנחיית היועמ"ש רק בכדי לעורר פרובקציה בכותל המערבי, מעשה בזוי שראוי לכל גינוי. לקריב וקבוצתו אין שום קשר לכותל המערבי, הם אינם מאמינים בבית המקדש, אלא רק רוצים לעורר פרובוקציות ופירוד בעם". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן