אריה קינג מודיע: "חייבים להצביע לרשימת הציונות הדתית"

סגן ראש עיריית ירושלים הודיע על תמיכתו במפלגה המאוחדת של סמוטריץ' ובן גביר. "אחרי שלוש מערכות בחירות מלאות בפילוגים ופיצולים, בבחירות האלו סוף סוף אפשר להכריז כי בשורת האחדות ניצחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/21 13:12 כז בשבט התשפא

אריה קינג מודיע: "חייבים להצביע לרשימת הציונות הדתית"
צילום: דוברות

ראשי סיעת מאוחדים, סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג, וחבר מועצת העיר יהונתן יוסף, הודיעו היום (ג') כי יתמכו בבחירות לכנסת ברשימת הציונות הדתית, וכן יקראו למצביעי סיעת 'מאוחדים' שהצביעו עבורם בבחירות המקומיות, להצביע לציונות הדתית.

קינג נפגש היום בלשכתו בעירייה עם יצחק וסרלאוף, מועמד עוצמה יהודית ברשימת הציונות הדתית לכנסת, ובירך אותו ואת יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, על הסכם האחדות שנחתם עם מפלגת הציונות הדתית בראשותו של ח"כ בצלאל סמוטריץ'. וסרלאוף הודה לקינג על תמיכת 'מאוחדים', והשניים סיכמו כי ימשיכו לעבוד בשיתוף פעולה על מנת להביא לניצחון הימין בבחירות ולחזק את זהותה היהודית של המדינה ובירושלים בפרט. 

אריה קינג מסר היום כי "אחרי שלוש מערכות בחירות מלאות בפילוגים ופיצולים, בבחירות האלו סוף סוף אפשר להכריז כי בשורת האחדות ניצחה. כל מי שרוצה בטובת עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל – חייב להצביע לרשימת הציונות הדתית, המייצגת נאמנה את הערכים הללו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן