סמוטריץ' תומך באוחנה: "שר שאינו חותמת גומי זה שינוי מרענן"

הדברים מגיעים בעקבות חשיפת ההקלטות אמש, בהן השר אוחנה דורש מהמשטרה לצמצם את ההפגנות בבלפור. "את מדיניות המשטרה צריכה לקבוע השר לביטחון פנים" אמר סמוטריץ'

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/20 10:41 ו באב התשפ

סמוטריץ' תומך באוחנה: "שר שאינו חותמת גומי זה שינוי מרענן"
מגבה את השר החדש. סמוטריץ ואוחנה, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בעקבות חשיפת ההקלטות אמש, בהן נשמע השר אוחנה דוחק בראשי המשטרה לצמצם את ההפגנות מול בלפור, השר לביטחון פנים מקבל חיזוק ממקום לא צפוי. חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ מחזק הבוקר (ב') בחשבון הטוויטר שלו את השר לביטחון פנים אמיר אוחנה וטוען כי קביעת מדיניות כמו שהשר אוחנה עושה היא הדבר הנכון לעשות."בדיוק כמו שאת מדיניות צה"ל קובע שר הביטחון ‏כך את מדיניות המשטרה צריך לקבוע השר לבטחון פנים". 

סמוטריץ' ממשיך ומציין שזהו עניין חדש ומוסיף עקיצה כלפי השר ליבטחון פנים הקודם, גלעד ארדן . "שר לביטחון פנים שאינו חותמת גומי ועושה עוד כמה דברים חוץ מלגזור סרטים ולחנוך תחנות חדשות זה חידוש מרענן ודמוקרטי".

חבר הכנסת סמוטריץ' הוסיף שמדובר בשורש העניין של ההפגנות בבלפור "שכופרות בלגיטימיות של תוצאות הבחירות (במובחן מהפגנות צודקות ולגיטימיות של אנשים שמצויים במצוקה כלכלית ומבקשים להשפיע ולשנות את מדיניות הממשלה הלגיטימית), זה שורש ההגנה האוטומטית שלהם על השחיתות שמתגלה במערכת המשפט (הם עוד יאלצו חלילה לחזור לשלטון העם...)".

לעומת חבר הכנסת מהאופוזיציה שתומך בשר, דווקא חברתו לשולחן הממשלה, השרה ‎אורית פרקש-הכהן, אמרה היום בראיון לגלי צה"ל: "דחיקת השר ‎אוחנה במפקדים שלא לאפשר הפגנות - חמורה מאוד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן