מאה ימי בנט מאי גולן לחדשות כיפה: אין פה שינוי או ריפוי, יש כאן שיסוי, מרמה וביזוי

מיוחד לכיפה: חברי הכנסת מסכמים את מאה הימים הראשונים של ממשלת בנט-לפיד. מאי גולן בטור נוקב על הכשלים בניהול המדינה: "הרופאים נאלצים לקבוע מי יחיה ובנט מקבל חיבוק דוב ומעוניין רק בלשרוד על כיסא ראש הממשלה"

חדשות כיפה ח"כ מאי גולן 27/09/21 08:50 כא בתשרי התשפב

מאי גולן לחדשות כיפה: אין פה שינוי או ריפוי,  יש כאן שיסוי, מרמה וביזוי
בנט., צילום: Alex Kolomoisky/POOL

לאחר 100 ימים בתפקיד בנט מציג משהו הרבה יותר חמור מכישלון קולוסאלי. הוא מציג את ממשלת הסכנה האולטימטיבית בראשותו. זו שעוד עלולה לדרדר את מדינת ישראל לתהום כה עמוקה ומסוכנת שאף אחד לא ידע איך לצאת ממנה.


(ח"כ מאי גולן).

"ארבעת השבועות" לניצחון הקורונה על פי נפתלי עברו כבר מזמן והמצב רק מדרדר ומדרדר. השרים וחברי הקואליציה עסוקים כל אחד בלגזור עוד קופון עלוב ונפתלי? הוא רק רוצה לשמור על הכיסא. בכל מחיר שלא יהיה! ובלי לחשוב ולו לרגע על ההשלכות של מעשיו. מסיסמאות ה"10 מעלות ימינה", התוודענו לממשלה רופסת שתלויה נואשות בשמאל קיצוני ותומכי טרור.

האופוזיציונר הלוחמני וכותב הספרון (לכאורה) "איך לנצח מגפה" - טען שהוא צריך חודש אחד בלבד כדי להחזיר את החיים למסלולם ובפועל, אחרי יותר משלושה חודשים ואחרי שקיבל במתנה מדינה עם אפס נדבקים, הצליח איכשהו בנט להפוך את ישראל למדינה עם אחוזי ההדבקה הגבוהים בעולם ומעל 1100 מתים. 

הרופאים נאלצים להחליט מי יחיה ומי ימות, והינדוס התודעה הוא "להכיל את המתים". מסתבר שעל פי התפיסה המעוותת של בנט, הוא מעדיף מתים על פני ילד שלומד בזום או אבא שמפסיד יום עבודה. מסתבר שעל פי התפיסה המעוותת של בנט, ישנו עולם בדמיונו הפרוע שבו מסכימים, מקבלים ומכילים את המוות.

כי אצל בנט הדרג המקצועי הרי כלל לא נספר. תנו כבוד לחיבוק הדב החזק חזק שבנט מקבל פה. כי אחרת היו נפתחות לכם פה ערב ערב מהדורות עם נתונים שהיו גורמים לכם להיכנס למקלטים. כי אצל בנט זה לא באמת משנה שכבר כמעט חודש הקבינט לא התכנס. ואם אתם קצת לחוצים מזה אז אל תהיו, כי ח"כ איתן גינזבורג אמר היום שהוא לא חושב שצריך שום שינוי במדיניות הנוכחית. "אני חושב אחרת מגורמי המקצוע" אמר. אז תהיו רגועים כן. כי איתן גינצבורג אמר!

טוב, אז מה היה לנו עד עכשיו. ניהול מחפיר של המדינה והמגיפה והרבה הינדוס תודעה של הכלת מתים, אבל, בל נשכח כמובן את הדובדבן על הקצפת, גולת הכותרת של 100 ימי בנט. תקציב. ה-תקציב! כי בשיאו של אחד המשברים הגדולים שידעה ישראל, ממשלת בנט לא מצאה לנכון לקבוע שום תקציב להוצאות בלתי צפויות. הוא משקיע בפנסיות הצבאיות ובגחמות של מנסור עבאס. אבל כמה שקלים למבודדים שלא יכולים לעבוד בזמן הקורונה, זה כבר גדול עליו. מעניין מה היה הציבור עונה - לו מישהו היה טורח לשאול אותו איפה הוא היה מעדיף לראות את הכסף? אצל נפגעי הקורונה או אצל משרתי הקבע בצבא? אבל אל תטריחו את נפתלי וליברמן, כי אותם זה ממש לא מעניין. להם יש כבר סלוגן חדש: "לא סוגרים - לא מפצים!".

אבל נפתלי כמו נפתלי עסוק בשלו. בלהדליף כמו תמיד. הוא חי בהכחשה גורפת, מנותק מהמציאות וממשיך לחזק את מסע הצלב שהוא וחבורתו מנהלים נגד ד"ר שרון אלרעי פרייס. ממשלת הריפוי במיטבה! לשסות "עיתונאים" בד"ר מומחית שכל חייה בשנתיים האחרונות מוקדשים בכדי להגן על אזרחי מדינת ישראל מן המגפה. אבל לנפתלי יש פתרון! הוא ישסה הורים אחד בשני כדי שיחסנו את ילדיהם. קבלו אותה! ממשלת השיסוי של נפתלי בנט. משסה ומרמה בלי בושה - החל מיום היוולדה ועד ל 100 ימי חרפתה.

ואם כבר דיברנו על השיח והריפוי, לקראת סיום, יש לי מסר בהמשך לדבריו הנאורים של ה'חליפי' יאיר לפיד שאמר על ממשלתו כי היא - "ממשלה של אנשים נורמליים, שבאים מהמקום הנכון", אז יאיר, תקשיב חביבי, אני ח"כ מאי גולן, מדרום ת"א, לפי דבריך המתנשאים, המנותקים והמכוערים, אני כנראה לא נורמלית. מה שאומר שגם יותר מחצי מאזרחי מדינת ישראל שלא חושבים כמוך, ובזים לך - גם הם לא נורמליים. ושוב, הרוב השפוי, יודע שהדבר היחיד שלא נורמאלי כאן זו הממשלה ההזויה, החולה והרעה הזו. אין פה תיקון, אין פה שינוי ובטח שלא ריפוי, כן יש כאן שיסוי, מרמה וביזוי. ועם ישראל כולו רואה ומבין את זה. הוא אגב הבין את זה מהר מאוד.

אבל אל תטעו. הנוכל לחוץ. הוא בקושי מושל ושורד בציפורניו. הוא וההזיה שהוא הקים ומכנה  - ממשלה, כבר מבינים שאין לו שום מנדט מהציבור ולכן צריך רק ללחוץ וללחוץ ולכפות עליו מגמות הרות אסון. אך את גנב הקולות זה לא מעניין. אותו רק מעניין לשרוד כמה שיותר על כיסא רה"מ ולהיות מלווה בשיירת הכבוד. מעבר לזה, לא מעניין אותו כלום, בטח שלא מעניינת אותו מדינת ישראל.

מאי גולן היא חברת כנסת מטעם הליכוד.