בכיר בממשלה תקף את אלרעי פרייס | סמוטריץ': "זה בנט"

בכיר בממשלה תקף היום את ראש מערך בריאות הציבור: "חצתה כל גבול, היא נהנית מתשומת הלב של התקשורת ומפזרת פחד" | סמוטריץ' לא נשאר אדיש: "נבזות, תדרוכים פחדניים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/09/21 14:06 יח בתשרי התשפב

בכיר בממשלה תקף את אלרעי פרייס | סמוטריץ': "זה בנט"
שרון אלרעי פרייס, צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90

מתיחות בקבינט הקורונה: במשרד הבריאות דורשים להחמיר את ההגבלות ובממשלה תוקפים את בכירי המשרד. בכיר בממשלה תדרך הבוקר (ו') נגד ראש שירותי בריאות הציבור פרופ' שרון אלרעי פרייס ואמר: "התמכרה לנבואות זעם". ח"כ בצלאל סמוטריץ' טוען שהוא יודע במי מדובר.

בשיחה עם N12 אמר הגורם על פרייס: "התנהלותה של שרון אלרעי פרייס חצתה כל גבול. היא נהנית מתשומת הלב של התקשורת ומפזרת פחד ותבהלה באולפנים. קורה לה מה שקרה לאחרים במשרד הבריאות - התמכרות לנבואות זעם וחוסר שליטה בנתונים. שרים בקבינט לא מתייחסים אליה כגורם מוסמך. יש כאן אג'נדה. היא, אלרעי פרייס, לא מקצועית".

סמוטריץ תקף את בנט בחריפות וטען שהוא עומד מאחורי ההודעה, "במקום שבנט יקשיב לאנשי המקצוע במשרד הבריאות ויתחיל לנהל סוף סוף את המגיפה הזו ולא להכיל מתים וקריסה של מערכת הבריאות הוא תוקף את ד"ר אלרועי-פרייס בנבזות בתדרוכים עלומי שם פחדניים" כתב סמוטריץ'. "איפה יאיר לפיד שיעמוד על כבודם של אנשי המקצוע כפי שעשה בממשלה הקודמת בכל פעם שלא קיבלו את עמדתם?", עקץ.

בכיר נוסף בקבינט הקורונה תקף הבוקר את משרד הבריאות שמודאגים ממצב התחלואה ומספרי המתים, "התחושה שעולה מהדרישה התקשורתית של משרד הבריאות להגבלת התקהלות היא דרישה של כסת"ח. אין קשר בין הבעיה לפתרון. הבעיה היא האנשים הלא מחוסנים. הפתרון הוא לא להגביל את המחוסנים" אמר הגורם. "זה גם פוגע במוטיבציה לתו הירוק. לא מבינים אותם. התנהלות מוזרה. אין גם שיח בין המשרדים על הגבלת התקהלות. הם אפילו לא דרשו הצבעה על זה בקבינט. מתדרכים נגד הממשלה אבל בפועל לא מציגים שום הסבר לוגי", הוסיף.


(קללות לעבר אלרועי פרייס).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן