איבדתם את הפלאפון? וואטסאפ בפתרון אבטחה חדש

וואטסאפ מזמן כבר לא רק אפקליציית מסרים, כל עולמנו נמצא בתוכה, אם זה הודעות אישיות, כלכליות, ענייני עבודה ועוד. הגנה על המידע שלכם היא הכרחית, כך תעשו את זה נכון גם דרך המחשב

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/22 10:48 כא בשבט התשפב

איבדתם את הפלאפון? וואטסאפ בפתרון אבטחה חדש
וואטסאפ, צילום: shutterstock

וואטסאפ אמנם החלה כאפליקציה חביבה להתכתבות עם הקרובים לנו, אך זה כבר זמן רב שהיא לא משמשת כאפליקציה להעברת מסרים בלבד, משתמשים רבים מנהלים את חייהם דרך האפליקצייה הפופולרית, אם בעדכונים מקבוצות שונות בהן אתם חברים -  עבודה, ועד בית, גני ילדים, בית הכנסת, מזכירות היישוב ואפילו עדכוני חדשות

המרכזיות של וואטסאפ בחיינו הביאה את מנהלי האפליקיציה לפתח ולשכלל גם את הגרסה למחשב, כך שתוכלו להמשיך וליהנות מהנוחות של וואטסאפ בצורה טובה ובטוחה יותר, בייחוד אם האפליקציה היא כלי עבודה מרכזי בחייכם. אך עם היתרונות באים החששות. 

בעדכונים קודמים, וואטסאפ הוסיפה את האפשרות לאימות דו שלבי של אשר אמור להגן על החשבון שלכם יותר טוב. על ידי האימות הדו שלבי אתם בעצם מגנים על חשבון הוואטסאפ שלכם, כך שבכל כניסה לאפליקציה, תדרשו להקיש את הסיסמא (קוד PIN).

  

אחרי שהסברנו בעבר, למה חשוב מאוד לבחור אפליקציות אימות כהגנה נוספת אחרי שאתם מגדירים את האימות הדו-שלבי עבור חשבון הדואר שלכם, כדי לקבל הגנה מקסימלית לחשבון ה-WhatsApp שלכם מגישה לא מורשית, היום אנחנו רוצים להציג לכם כיצד לנהל אימות דו-שלבי כשאתם מפעילים את האפליקציה דרך שולחן העבודה.

צילום: צילומסך

כזכור, WhatsApp פועלת על מנת להקל על ניהול האימות הדו-שלבי בכל מקום, ולכן הם עובדים על הצגת האפשרות לאימות דו שלבי גם למשתמשים באפקליציה דרך האינטרנט/שולחן העבודה. 

כפי שעודכן באתר wabetainfo, ניתן יהיה להפעיל או לבטל את האימות הדו-שלבי גם בחשבון הוואטסאפ שלכם באינטרנט/שולחן העבודה ולא רק בסמארטפון כפי שהיה עד כה.  זה חשוב מאוד במיוחד למקרה בו תאבדו את הסמארטפון ואתם לא זוכרים מה קוד ה - PIN שבחרתם. כך תוכלו לשחזר אותו על ידי בקשת קישור לאיפוס למייל, אם אתם לא מצליחים זמנית להיכנס לחשבון שלכם, זה פתרון טוב.

כרגע זה עוד לא זמין לכולם, אך WhatsApp מתכננת לשחרר את הפיצ'ר בעדכון עתידי.