כך תוכלו לקרוא הודעות וואטסאפ שנמחקו מהצ'אט

מאז שוואטסאפ אפשרה למחוק הודעות עוד בטרם יגיעו אל הנמען, מיליוני משתמשים נתקלים בסקרנות אין קץ, "מה היה כתוב בהודעה המחוקה?" | אפליקציה שימושית במיוחד תגלה לכם מה היה כתוב בהודעות אותן לא הספקתם לקרוא

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/01/22 12:49 יא בשבט התשפב

כך תוכלו לקרוא הודעות וואטסאפ שנמחקו מהצ'אט
צילום: shutterstock

וואטסאפ, היא אפליקציית המסרים הנפוצה ביותר ברחבי העולם. כולנו מנהלים את החיים דרך האפליקציה, אם בהתכתבות אישית, בקבוצות עם בני משפחה, חברים לימודים או עבודה, ואפילו גם כדי לקבל עדכוני חדשות במהירות.

וואטסאפ ערה מאוד לעובדת היותה האפליקציה המובילה והנפוצה בציבור ופועלת לשדרג מעת לעת את האפליקציה, על מנת שתהיה כמה שיותר נוחה ואטרקטיבית עבור המשתמשים, בייחוד לאור העובדה שמתחריה גם אם לא מגיעים להיקפים העצומים של משתמשי הוואטסאפ, עדיין מצליחים לזנב בה בכל פעם שהאפליקציה קורסת, או כשמתפרסם מידע לא מחמיא אודותיה.

אחד השיפורים שוואטסאפ הוציאה וגרמה לרבים מצד אחד לשחרר אנחת רווחה, ומצד שני הגבירה את הסקרנות של כל השאר, היא האפשרות למחיקת ההודעות לאחר שליחתן - עוד לפני שהנמען קרא אותן.

צילום: shutterstock

השימוש בפיצ'ר המחיקה יעיל כאשר שלחתם הודעה לאדם הלא נכון, או שכתבתם שגיאת כתיב או הודעה מוטעית. מצד אחד זה מאוד נוח ונחמד שאפשר למחוק הודעות טרם שקראו אותם, אך מצד שני מחיקת הודעה, יוצרת סקרנות אצל האדם שקיבל את ההודעה, שמאוד רוצה לדעת מה היה כתוב בהודעה המחוקה.

כידוע, ברגע שמחקתם הודעה מהצ'אט, וואטסאפ לא מאפשרת לקרוא אותה יותר, אך יש פתרון אחר שדווקא כן יאפשר לכם לקרוא את ההודעה שנמחקה.

על מנת שתוכלו לקרוא את ההודעות המחוקות, תצטרכו להתקין אפליקציה ייעודית ולתת לה הרשאה לגשת לכם להתראות בסמארטפון. שימו לב שהענקת גישה להתראות לאפליקציית צד שלישי, היא לא דבר שכדאי לעשות ללא הבחנה, יש לנצל את היכולות שלה רק לדברים מאוד ספציפיים.

איך זה עובד?

כידוע, הצ'אטים מוצפנים מקצה לקצה, כך שאין דרך לשחזר בפועל הודעה שנמחקה, הפתרון שהאפליקציה  הזאת מעניקה, הוא שהיא בעצם עוקבת אחר ההתראות שלכם ושומרת את התוכן שלהן, כך שגם אם נמחקה ההודעה מצ'אט הוואטסאפ, הגיבוי שהאפליקציה עשתה, ישמור את תוכן ההתראה, ובמילים פשוטות יותר, האפליקציה היא בעצם היסטוריית ההתראות של הסמארטפון שלכם.

למי שתוהה, האפקליציה לא עובדת רק על וואטסאפ, אלא דרכה תוכלו לשמור ולעקוב אחר התראות שנמחקו או בכלל משלל האפליקציות שאתם מכירים, וואטסאפ ביזנס, אינסטגרם ואפילו טלגרם. עוד דבר שחשוב להדגיש, האפקליציה עובדת רק בגרסאות האנדרואיד, כך שאם יש לכם אייפון תצטרכו להמתין שהיא תגיע ביום מן הימים לאפסטור.

כך תוכלו לקרוא הודעות וואטסאפ שנמחקו מהטלפון שלכם

1. היכנסו לחנות כgoogle play  וחפשו את אפליקציית WAMR  או לחצו כאן 

WAMR , אפקליציה לשחזור הודעות שנמחקו

WAMR , אפקליציה לשחזור הודעות שנמחקו צילום: צילומסך

2. הורידו את האפליקצייה, אשרו את כתבי הוויתור והמשיכו למסך הבא

3. לאחר שאישרתם התחילו בהליך ההתקנה של האפליקציה, במהלך ההתקנה תתבקשו לסמן מאיפה אתם רוצים לנטר נתונים.  שימו לב, אתם יכולים לבחור מספר אפליקציות שינוטרו על ידי האפקליציה ולאו דווקא וואטסאפ

אופציות לניטור

אופציות לניטור צילום: צילומסך

4. המשיכו בהליך ההתקנה עד שתגיעו למסך ההגדרה, שם תקישו על "הפעל ליד קורא ההגדרות"

5. כעת תופנו להגדרות של הסמארטפון שם תצטרכו להעניק גישה להתראות.  גללו מטה, מצאו
את אפליקציית WAMR  ובחרו בה.

6. כעת, הזיזו את מתג ההתראות לכזה שיתיר גישה להתראות

הענקת גישה לWAMR להתראות

הענקת גישה לWAMR להתראות צילום: צילומסך

7. לאחר שהענקתם גישה, חזרו לאפליקציית WAMR והקישו על לחצן 'הבא' .

8זהו, מעכשיו האפליקציה תאחסן את כל היסטוריית ההתראות שלכם, כך שאם נתקלתם בהודעה מחוקה, WAMAR  תעדכן אתכם ותכלו לקרוא את ההודעה המחוקה על ידי הקשה עליה.

איך זה עובד בת'כלס?

כאשר מישהו שולח לכם הודעה, WAMR מאחסנת את תוכן ההודעה מההתראה שאתה מקבל בטלפון שלך. כך, גם אם מישהו מוחק הודעה, תוכן ההודעה כבר מאוחסן ב-WAMR דרך ההתראה ותוכל לגשת אליה בהקלקה אחת.

כך זה ניראה בWAMR אחרי שקיבלתם הודעה מחוקה

כך זה ניראה בWAMR אחרי שקיבלתם הודעה מחוקה צילום: צילומסך

שימו לב, WAMR לא תעבוד לכם אם מדובר באנשי קשר שהשתקתם, אם הגדרתם ש WAMAR לא תשמור מדיה אז גם סרטונים ותמונות שיישלחו אליכם לא יישמרו, כמו כן, הסמארטפון חייב להיות מחובר לרשת בעת קבלת ההודעה על מנת ש WAMAR יוכל לשמור אותה.  

הגדרת גיבוי קבצי מדיה ב WAMR

הגדרת גיבוי קבצי מדיה ב WAMR צילום: צילומסך

שימו לב, האפליקציה אינה אפליקציה רשמית של וואטסאפ, ולא קשורה בשום אופן לוואטסאפ.