השדרוג המשמעותי של וואטסאפ למשתמשים באפליקציה מהמחשב

אחרי שאפשרה להאזין להודעות קוליות לפני שליחתן, וואטסאפ משדרגת גם את הגרסה למחשב. מעכשיו גם שם תוכלו לעצור את ההקלטה, כך שתוכלו להאזין לה לפני השליחה, ולבחור אם למחוק, לשלוח או לחדש את ההקלטה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/22 14:21 יח בשבט התשפב

השדרוג המשמעותי של וואטסאפ למשתמשים באפליקציה מהמחשב
צילום: shutterstock

אפליקציית המסרים המיידים וואטסאפ היא הנפוצה והמוכרת ברחבי העולם, כאשר כולנו מנהלים את שגרת החיים בעבודה ובמשפחה באמצעותה, אם בעדכונים מהמשפחה, מהעבודה ואפילו גם עדכוני חדשות מהירים.

מנהלי האפליקציה מודעים לחשיבותם בחיי המשתמשים, ומקפידים לרענן ולשפר את הכלים שעומדים לרשותם, בייחוד לאור העובדה שמתחריה, גם אם לא מגיעים להיקפים העצומים של משתמשי הוואטסאפ, עדיין מצליחים לזנב בה בכל פעם שהאפליקציה קורסת, או כשמתפרסם מידע לא מחמיא אודותיה.

כידוע, וואטסאפ מאפשרת לשלוח הודעות קוליות, אם באופן פרטי או לתוך הקבוצות, לאנשים שמתקשים להקליד באותו הרגע או בכלל. מדובר בפתרון מבורך, אך לפעמים הוא גם מטרד מציק, בייחוד אם לא שמתם לב שהקלטתם הודעה שלא שומעים בה טוב, או שהיא סתם נלחצה לכם, תלוי את מי שואלים.

העדכון האחרון בתחום ההודעות הקוליות של וואטסאפ, מגיע סוף סוף לגרסה השולחנית - וואטסאפ ווב, אחרי שזה הוכח כמוצלח בגרסה של הניידים.  מהיום, וואטסאפ תאפשר להאזין גם להודעה קולית שהקלטתם מהמחשב, כך שרגע לפני שאתם שולחים את ההודעה, תוכלו להאזין לה ולהחליט אם לשלוח אותה או לא.

בחשבון הטוויטר של החברה סיפרו על העדכון וכתבו "כעת תוכל לצפות בתצוגה מקדימה של ההודעות הקוליות שלך לפני שתלחץ על שלח".

איך עושים את זה?

כפי שאתם רואים, בצילום המסך המצורף של וואטסאפ ווב מהאתר wabetainfo, הושק כפתור השהייה חדש, המאפשר לעצור את ההודעות הקוליות באמצע ההקלטה, כך שניתן להאזין לה לפני השליחה, למחוק או לחדש אותה. 

צילום: wabetainfo

חשוב להדגיש שהפיצ'ר החדש הופץ רק בין בודקי בטא מסוימים, כך שייתכן שלא תראו את השינוי באופן מיידי, ויתכן שיעבור זמן לפני שתוכלו ליהנות מהשיפור.

בעבר, השיקה וואטסאפ  ווב שדרוג שמאפשר ליצור סטיקר מהתמונות במחשב, וכן פירטה את קיצורי הדרך של הגרסה שלה למחשבים שלנו.