יש לכם תקלה? וואטסאפ יוצאת במהפכת שירות חדשה

שדרוג משמעותי בשירות הלקוחות של וואטסאפ, אם בעבר נאלצתם לבדוק תקלות בחשבון הוואטסאפ שלכם על ידי מיילים, וואטסאפ משיקה צ'אט תמיכה ייחודי, שיפתור לכם בעיות דרך הצ'אט עצמו באופן מהיר ויעיל

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/22 09:01 יז בשבט התשפב

יש לכם תקלה?  וואטסאפ יוצאת במהפכת שירות חדשה
צילום: shutterstock

וואטסאפ, מזמן כבר מנהלת את רוב חיינו, יש כאלה שצריכים את האפליקציה לעבודה, יש כאלה שצריכים אותה לחיי היום יום, יש כאלה שזה הצינור המרכזי שלהם לקבל ידיעות חדשותיות באופן מהיר, כך שתקלה בוואטסאפ יכולה להיות מטרד לא פשוט עבור אלה שבאמת זקוקים לאפליקציה כדי לנהל שגרת חיים תקינה. 

"צ'אט התמיכה של וואטספ יענה לכם בהודעת וואטסאפ"

בעבר, וואטסאפ סיפקה תמיכה ללקוחותיה דרך האפליקציה, והדבר הופסק ללא הסבר. אך בעדכון האחרון נראה שהשירות חזר ובגדול, על פי העדכון החדש, ברגע שתיכנסו להגדרות האפליקציה ותפנו לעזרת שירות הלקוחות של וואטסאפ, (כניסה להגדרות> עזרה> צור קשר) את העזרה אתם תקבלו ישירות לצ'אט בהודעה מצ'אט התמיכה של וואטסאפ.

קבלת תמיכה מצ

קבלת תמיכה מצ'אט התמיכה של וואטסאפ צילום: wabetainfo.

את צ'אט התמיכה של וואסטאפ אתם תזהו, שכן הוא מסומן באימות ירוק, כך שאין חשש מליפול להונאה שכן אתם יודעים שוואטסאפ היא זאת שיוצרת אתכם קשר ולא אנשים שטוענים שהם וואטסאפ, הקפידו לשים לב שיש את הסימון הירוק שלא תיפלו להונאה

כאשר תיצרו קשר עם צ'אט התמיכה של וואטסאפ, חלק מהמידע שלכם ישותף כדי להבין מה באמת התקלה כרגע בחשבון שלכם, המידע שייבדק הוא  - מידע רשת ( האם אתם מחוברים לוואטאספ, באמצעות, 3G LTE, 5G, Wi-Fi) כמו כן ייבדקו באיזה מערכת הפעלה אתם משתמשים וכן באיזה גרסת וואסטאפ אתם משתמשים, והאם יש צורך בעדכון שלה. סיפור מידע זה יסייע לשירות הלקוחות של וואטסאפ להבין את הבעיה שעליהם לפתור. 

גם אם צילום המסך נלקח מ-WhatsApp בטא עבור iOS, WhatsApp גם משיקה את אותה תכונה עבור בודקי בטא מסוימים של אנדרואיד.

אמש, הודיעה וואטסאפ כי שחררה לאייפונים ( גרסת iOS) את השדרוג את האנימציה של האימוגי' לב, כך שהפעימות המוכרות יעבדו בכל הצבעים ולא רק בלב האדום כפי שהיה עד כה.