וואטסאפ בבשורה לבעלי אייפון: האימוג'י של המאוהבים מגיע אליכם

אחרי שוואטסאפ השיקה בחודש שעבר את האפשרות למשתמשי הבטא שלה ליהנות מכך שכל האימוג'י לב יונפשו ולא רק הלב האדום, וואטסאפ מודיעה כי היא מוציא את העדכון גם לבעלי אייפון (iOS) שיהנו מהאימוגי האהוב ביותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/22 09:49 טז בשבט התשפב

וואטסאפ בבשורה לבעלי אייפון: האימוג'י של המאוהבים מגיע אליכם
צילום: shutterstock

לאחר שהכריזה על האפשרות לשמוע הודעות קוליות ברקע, הגיע שוב  תורו של אימוגי' לב  אשר נמצא בצמרת האימוג'ים שהשתמשו בהם הכי הרבה ב- 2021.

"אימוגי הלב של וואטסאפ יונפש באנימציה בכל הצבעים"

כאשר הפעם האימוג'י המפורסם, מקבל שוב תשומת לב מיוחדת. כזכור, לפני כחודש השיקה וואטסאפ  בגרסת הבטא שלה את השדרוג שכל חובב האימוג'ים אהבו במיוחד - אנימציה ללב הפועם בכל הצבעים ולא רק ללב האדום, אך אז זה היה רק למשתמשי הבטא.

כפי שניתן לראות בסרטון למעלה, כל אימוג'י הלב מונפשים ולא רק הלב האדום, וזו בשורה מאוד משמחת. אך לצערינו, כדי שתוכלו לראות את זה אצלכם כרגע עליכם להיות בעלי אייפון (iOS) וכן העדכון חייב להיות קיים גם בחשבון של מקבל ההודעה. 

בכתבה הקודמת בנושא עדכנו אתכם  שוואטסאפ תכננה לשדרג בפיצ'ר הזה גם את גרסת הבטא של אנדרואיד, והתכנית של וואטסאפ עדיין מכוונת לשם, אך כרגע עדיין אין תאריך יציאה לפיצ'ר למכשירי אנדרואיד.

"בקרוב העדכון של וואטסאפ יגיע גם לאנדרואיד"

לפי הפרסום באתר wabetainfo, וואטסאפ תנפיש באנימציה את כל הלבבות הצבעוניים כך שיפעמו, בשונה ממה שהיה עד היום שרק האימוג'י לב אדום פעם. כאמור, בוואטסאפ מדגישים כי נכון לעכשיו  הפיצ'ר המלבב כרגע זמין רק לבעלי גרסת iOS ומחייב ששני המכשירים יהיו באותה גרסת עדכון.

וואטסאפ, אחת האפליקציות המוכרות והאהובות בקרב הציבור ממשיכה לעדכן ולשפר את האפליקציה לרווחת המשתמשים, בשבוע שעבר, עדכנו אתכם איך ניתן לקרוא הודעות וואטסאפ שנמחקו מהצ'אט וכן איך לשמור על חשבון הוואטסאפ שלכם מפריצה, המשיכו לעקוב אחר עדכוני החדשות שלנו.