עדויות נגד דמות פוליטית מוכרת: ניצול ופגיעה מינית

צעיר שהתגלגל לרחוב בעודו נער ונאלץ למכור את גופו, סיפר כי אחד מהלקוחות הקבועים שלו היה דווקא דמות פוליטית מוכרת מאזור המרכז. לימים הוא אף ניסה להתעמת איתו, "הוא לא ביקש סליחה ולא התנצל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/21 20:22 יג בכסלו התשפב

עדויות נגד דמות פוליטית מוכרת: ניצול ופגיעה מינית
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

נדמה שהסיפורים אודות דמויות מוכרות החשודות בפגיעות מיניות לא יפסיקו להפתיע. יהודה משי זהב, גל אוחובסקי, ואפילו הסופר החרדי חיים ולדר. כולם נקשרו בפרשיות מזעזעות של ניצול ופגיעה בצעירים למטרות מין, והערב (ד') מתפרסמת בישראל היום עדות נוספת של צעיר הטוען כי דמות פוליטית מוכרת שילמה לו בעבור הטבות מיניות. 

כפי שעולה מהדיווח של ערן סוויסה בישראל היום, מדובר בבחור צעיר שעזב את הבית בעודו נער ונאלץ להתגורר ברחוב, עד שהמצוקה הכלכלית הובילה אותו למכור את גופו תמורת תשלום. "באמת לא הייתה לי ברירה אחרת. מהר מאוד הבנתי שכל מי שמגיע לרחוב בגיל כזה צעיר, מגיע לשם כי הוא רוצה להמשיך לחיות". 

בתחילת דרכו, כאשר היה בן 15, הגיע אליו לקוח שהוא דמות פוליטית מוכרת. "הוא הגיע עם הרכב שלו ואני זוכר שהיה ריח ממש רע ברכב ובתוכו בן אדם מאוד לחוץ. במשך חצי שנה אנחנו נפגשים באופן קבוע אחת לכמה שבועות. הוא היה מגיע לשם ואם אני שם, ברור שהוא רוצה אותי".

במהלך השנים הצליח הצעיר לשקם את חייו, וביום שגרתי נתקל בתמונה של הדמות שהתנוססה על שלט ברחוב. הוא מיהר לספר זאת לעובדת הסוציאלית שליוותה אותו, אבל בחר לא לעשות עם זה כלום, "העדפתי להתמקד בחיים שלי".

בעקבות הפרסומים האחרונים אודות דמויות בכירות שהסתבכו בפרשיות חמורות, החליט הצעיר להתעמת עם הדמות הפוליטית שפגעה בו. "הוא מיד ידע מי אני וזכר את המקרים. הוא לא ביקש סליחה ולא התנצל. הוא בעיקר היה עסוק בלהתבכיין לי על מצבו המשפחתי ועל המצב הבריאותי של כמה מהקרובים אליו. צילמתי את המפגש במצלמה נסתרת והוא גם חשד בזה, אבל רגע לפני שנפרדנו הוא שוב ניסה לגעת בי".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן