פרשת גל אוחובסקי: תלונה ראשונה התקבלה במשטרה

לאחר שהמשטרה הודיע על חקירה פלילית נגד העיתונאי והיוצר, ששמו נקשר בחשד לביצוע עבירות מין, התקבלה תלונה ראשונה ויחידה. כבר בסוף השבוע שעבר הודיע על פרישה מהשתתפות בהכנת סדרה על מוטי אלון

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 07/11/21 20:03 ג בכסלו התשפב

פרשת גל אוחובסקי: תלונה ראשונה התקבלה במשטרה
גל אוחובסקי, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

שבוע בדיוק לאחר הפרסום אודות מי שנחשב לאחד ממנהיגי הקהילה הגאה בישראל, גל אוחובסקי, בחשד לעבירות מין, התקבלה הערב (א') תלונה ראשונה ויחידה במשטרת ישראל נגד איש התקשורת. כזכור, בתחקיר שפורסם בכאן 11, עלו חשדות באשר לתקיפות מיניות שביצע אוחובסקי והמשטרה יצאה בקריאה לנפגעים להגיש תלונה. 

בסוף השבוע שעבר, ולאחר שכבר פרש מנשיאות איג"י, הודיע אוחובסקי על פרישה מתפקיד נוסף שחיכה לו מעבר לפינה, השתתפות בצוות הכנה של סדרה של תאגיד השידור הציבורי בנושא הטרדות מיניות ומוטי אלון.

הרב מוטי אלון

מוטי אלון צילום: פלאש 90, דוד ועקנין

מדובר בסדרה נמצאת רק בחיתוליה ונכתבה בהשראת שורת התביעות נגד מוטי אלון שנאשם בהתנהגות מינית בלתי הולמת עם חלק מתלמידיו. כעת עם פרסומם של העדויות הקשות לכאורה נגד אוחובסקי, בדיוק באותו נושא, אוחובסקי מודיע כי לא ישתתף בהפקת התוכנית. 

עדות נוספת היא זו של ב' שנפגש עם אוחובסקי לצורכי עבודה לפני מספר שנים. "ישבנו רחוקים אחד מהשני ופשוט ברגע הוא זינק אליי והתחיל לנשק אותי", הוא סיפר, "ניסיתי להדוף אותו. הוא כפה את עצמו עליי למרות התנגדותי".

כזכור אוחובסקי פרסם בחשבון הפייסבוק שלו התייחסות לפרשה: "חבריי היקרים, בחרתי לכתוב לכם את אשר על ליבי", פתח אוחובסקי. "בכל פעם שנקשר שמם של דמויות ציבוריות בטענות הנוגעות להתנהגות לא ראויה, הייתי מהראשונים שדרשו מהם להתמודד ולהגיב, להתעמת ולעשות חשבון נפש, לגלות אומץ ומנהיגות ולא להתחבא ולהתבצר".