גל אוחובסקי ומוטי אלון: עוד תפנית בעקבות הפרסומים

גל אוחובסקי כבר הודיע על פרישתו מתפקיד נשיא איג"י והיום הוא מודיע על צעד נוסף שוהא לוקח בדרך לירידה מהבמה הציבורית | אוחובסקי היה צפוי לביים סדרה בהשראת פרשת מוטי אלון אך הודיע לתאגיד השידור כי לא ישתתף

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/11/21 15:38 כט בחשון התשפב

גל אוחובסקי ומוטי אלון: עוד תפנית בעקבות הפרסומים
אוחובסקי, צילום: Yossi Aloni/Flash90

גל אוחובסקי עדיין בכותרות, אמנם חקירת המשטרה רק החלה אך נראה כי הוא מעוניין לרדת מאור הזרקורים ומודיע היום (ה') על פרישה מתפקיד נוסף שחיכה לו מעבר לפינה, השתתפות בצוות הכנה של סדרה של תאגיד השידור הציבורי בנושא הטרדות מיניות ומוטי אלון.

מדובר בסדרה נמצאת רק בחיתוליה ונכתבה בהשראת שורת התביעות נגד מוטי אלון שנאשם בהתנהגות מינית בלתי הולמת עם חלק מתלמידיו. כעת עם פרסומם של העדויות הקשות לכאורה נגד אוחובסקי, בדיוק באותו נושא, אוחובסקי מודיע כי לא ישתתף בהפקת התוכנית. 

כאמור, הסערה סביב מי שנחשב לאחד ממנהיגי הקהילה הגאה בישראל, לא דועכת. המשטרה הודיעה אתמול  (ד') שתפתח בחקירה פלילית בגין שתי תלונות של תקיפות מיניות מצד אוחובסקי. הפרשה התפרסמה לראשונה בתחקיר "כאן 11". במרכז התחקיר עומדת עדותו של א', שהותקף לטענתו על ידי אוחובסקי לפני כשנה וחצי. השניים קבעו להיפגש לצורך מפגש מיני עם גבולות ברורים שהופרו מיד.

עדות נוספת היא זו של ב' שנפגש עם אוחובסקי לצורכי עבודה לפני מספר שנים. "ישבנו רחוקים אחד מהשני ופשוט ברגע הוא זינק אליי והתחיל לנשק אותי", הוא סיפר, "ניסיתי להדוף אותו. הוא כפה את עצמו עליי למרות התנגדותי".

כזכור אוחובסקי פרסם בחשבון הפייסבוק שלו התייחסות לפרשה: "חבריי היקרים, בחרתי לכתוב לכם את אשר על ליבי", פתח אוחובסקי. "בכל פעם שנקשר שמם של דמויות ציבוריות בטענות הנוגעות להתנהגות לא ראויה, הייתי מהראשונים שדרשו מהם להתמודד ולהגיב, להתעמת ולעשות חשבון נפש, לגלות אומץ ומנהיגות ולא להתחבא ולהתבצר".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן