שבועיים לאחר הירי: מטען חבלה התפוצץ בביתו החדש של כתב ynet

מטען חבלה התפוצץ הלילה בביתו החדש של הכתב חסן שעלאן בבאקה אל-גרבייה. לא היו נפגעים מהפיצוץ אך נזק נגרם למבנה, המשטרה פתחה בחקירה. "אין לי סכסוכים עם אף אחד, ברור לי שזה בגלל העבודה שלי כעיתונאי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 18/06/21 09:38 ח בתמוז התשפא

שבועיים לאחר הירי: מטען חבלה התפוצץ בביתו החדש של כתב ynet
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

האלימות במגזר הערבי נמשכת. שני רעולי פנים ירו לפני כשבועיים עשרות כדורים אל ביתו ומכוניתו של כתב ynet לענייני ערבים חסן שעלאן בטייבה. הלילה (בין חמישי לשישי) מטען חבלה התפוצץ בביתו החדש של הכתב בבאקה אל גרבייה. לא היו נפגעים אך נגרם נזק לשתי הקומות של הבית.

"אין לי סכסוכים עם אף אחד, לא איימו עליי, גם בפעם הקודמת, ברור לי שזה בגלל העבודה שלי כעיתונאי", סיפר שעלאן ל'כאן חדשות'. רבע שעה לפני ראו שני אנשים מסתובבים עם אופנוע, אחד מהם קפץ עם המטען לתוך הבית והניח אותו בין שתי הקומות. הקומה השנייה נהרסה כולה". 

מארגון העיתונאים נמסר: "הטלת אימה ופגיעה בעיתונאים הן חציית קו אדום ופגיעה קשה באינטרס הציבורי. אנחנו קוראים למשטרה לבצע חקירה מהירה ולתפוס בהקדם את החשודים. אנחנו עומדים לצידו ולרשותו של עמיתנו חסן שעלאן בכל דבר ועניין".

בירי לפני שבועיים פגעו שלושה כדורים ליד מיטתם של בנו בן ה-4 ובתו בת ה-13 ששהו בחדרם. הם לא נפגעו, אך נגרם נזק רב לרכוש. אחד הכדורים פגע במרחק של 10 סנטימטרים בלבד מראשו של הבן. לפי הדיווח שנמסר, היורים שהו מחוץ לביתו של שעלאן  כשעה לפני שביצעו את הירי ושאלו שכנים היכן נמצא הבית של איש התקשורת. הירי בוצע בסביבות השעה 01:50 בלילה.

https://twitter.com/kann_news/status/1405768674686865408?s=20