פרצו לבית ואנסו ילדה בת 10: "חלום בלהות"

פורצים מהפזורה הבדואית שחדרו לבית ביישוב בדרום, לפני כשבועיים, אנסו ילדה בת 10 המתגוררת בבית. אביה סיפר על הטרגדיה: "רק עכשיו אחרי שבועיים רואים את הקריסה. בן אדם בא נכנס לבית אונס ילדה, ואתה לא יכול לעשות כלום, גמרו אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/21 09:15 ג באדר התשפא

פרצו לבית ואנסו ילדה בת 10: "חלום בלהות"
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

מקרה אונס מזעזע אירע לפני כשבועיים ביישוב בדרום הארץ. כנופייה של שלושה פורצים, תושבי הפזורה הבדואית, פרצו לבית משפחה, ובמהלך השוד אנסו ילדה בת 10 המתגוררת בבית, בעוד הוריה ישנים בחדר הסמוך. 

אמש (א') התראיין אביה של הילדה לחדשות 12, וסיפר על התחושות הקשות מהטרגדיה, ועל תהליך השיקום שבתו מתחילה כעת, בניסיון להתגבר על הטראומה הנוראית. 

"אי אפשר לעכל ואי אפשר לדמיין", סיפר. "זה חלום בלהות של כל בן אדם בעולם, ורק עכשיו אחרי שבועיים רואים את הקריסה. בן אדם בא נכנס לבית אונס ילדה, ואתה לא יכול לעשות כלום, גמרו אותנו".

(הראיון עם האב, באדיבות חדשות 12)

האב המשיך ותיאר את המקרה המזעזע. "הגיעו רעולי פנים, אחד מסנוור אותה והשני עושה מעשה סדום", סיפר. "לא שמעתי אותם, הייתי צריך להוציא אותם להורג, יצאתי (מהחדר) מאוחר מדי. בן אדם בא נכנס לך לתוך הבית ואונס לך את הילדה, ואתה לא יכול לירות? אין יותר נמוך מזה".

בהמשך הראיון התייחס האב למקרהו של אריה שיף, שהוגש נגדו כתב אישום לאחר שירה בפורץ מהפזורה הבדואית שחדר לביתו בערד: "בכל מה שקשור לאכיפה אצלנו, הפריצות היא חסרת כל גבולות", אמר עוד האב. "היא פוגעת ביסודות הכי עמוקים של המדינה". 

שלושת החשודים נעצרו ימים ספורים לאחר המקרה, ומעצרם הוארך עד ליום חמישי הקרוב. על פי הדיווח, הילדה צפויה להתחיל בהליך שיקום ארוך, בניסיון להתגבר על הטראומה הנוראית אותה עברה.

"ממשלה פחדנית וחסרת אונים"

ח"כ מתן כהנא (ימינה) התייחס למקרה וכתב כי "אני לא מפסיק לחשוב על האונס הנורא הזה שהתרחש ביישוב בנגב לפני שבועיים. שלושה עבריינים בדואים פרצו באמצע הלילה לבית ביישוב בנגב, גנבו רכוש וביצעו מעשה סדום בילדה בת עשר. ילדה בת עשר!!

"המשטרה עצרה את שלושת הבדואים מביר הדאג'. והממשלה. ממשלת "ימין" עאלק. שנים ארוכות של שרי ביטחון פנים מהליכוד שמדברים אבל פוחדים. ממשלה פחדנית וחסרת אונים שאיבדה את הנגב. הבדואים פורצים ושודדים בסיסי צה"ל ולא פוחדים מכלום. 
חייבים להחליף את הממשלה הכושלת הזו". 

גם ח"כ בצלאל סמוטריץ' ("הציונות הדתית"), תקף: "‏כשהקמנו את ‎תנועת רגבים לפני 15 שנה צעקנו שאבדן המשילות מול הבדווים בנגב לא יישאר רק בתחום הבנייה הבלתי חוקית וגניבת הקרקעות אלא יתפשט לעוד מרחבים, יהפוך את הנגב למדינה בתוך מדינה ואת החיים של תושביו היהודים לבלתי אפשריים. היום בסיסי צה"ל נבזזים וילדה בת 10 נאנסת בביתה ועולם כמנהגו נוהג. 
‏הנגב הוא לא החצר האחורית של מדינת ישראל ותושביו לא יכולים להיות מופקרים לגורלם".

במשטרת ישראל לא התייחסו ישירות למקרה, אך פרסמו תגובה בנושא הפשיעה בדרום, לפיה "המשטרה מבצעת כל העת פעילות מניעה ואכיפה יזומה, בכדי למנוע מקרי שוד וגניבות ולהקשות על עברייני הרכוש הפועלים באזור. בזכות פעילות המשטרה במרחב נגב, בשנה החולפת נעצרו חשודים רבים והוגשו למעלה מ-500 כתבי אישום בגין עבירות רכוש ועלייה של 37% בכתבי אישום שהוגשו נגד מעורבים במעשי שוד.

"גם במאבק בפשיעת האמל"ח הלא חוקי נחלה המשטרה הצלחה רבה ותפסה בשנה החולפת מאות כלי נשק ופריטי אמל"ח שהוחזקו בניגוד לחוק. נמשיך לפעול בנחישות ולהשקיע את מירב המאמצים והאמצעים העומדים לרשותנו למאבק בעברייני הרכוש באשר הם למען שלום הציבור ורכושו, בעיר באר שבע ובכל מקום אחר".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן