כוכבת המירוץ למליון נגד רבקה מיכאלי: "זו נאורות בשקל ואין לי סבלנות לזה יותר"

אחרי שאמרה בראיון כי היא מוטרדת ממצבם של העזתים ומהאלימות של יהודים כלפיי ערביי יהודה ושומרון, יעל כרמון לא נשארה חייבת וענתה לרבקה מיכאלי: "יותר מדי אולמות תאטרון בתל-אביב טשטשו אותך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/23 15:55 כט בחשון התשפד

כוכבת המירוץ למליון נגד רבקה מיכאלי: "זו נאורות בשקל ואין לי סבלנות לזה יותר"
רבקה מיכאלי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בריאיון לתוכנית "הפסקת צהריים" עם ענבל גזית וטליה בנון צור אמש (א') בגלי צה"ל, הצהירה השחקנית רבקה מיכאלי.שהיא נשארת עם ארגון "בצלם": "אותי מדאיג מאוד מה שנתניהו דיבר עליו בקריצה וגם ביידן וזו ההתעמרות הבלתי פוסקת בפלשתינים שביהודה ושומרון".

מיכאלי הוסיפה ואמרה: "הצדיקים למיניהם, הכהניסטים, מתעללים בתושבים. מעמיקים את השנאה הלא נורמלית אלינו, זה בדיוק הזמן להגיד את זה. שיש עוולות צריך לצעוק את זה. זה לא יכול להיות שמצמיאים את הגדה. אלה עניי עירנו".

הראיון המקומם תפס תאוצה וגרר תגובות רבות, אחת מהם היא של כוכבת המירוץ למליון, יעל כרמון, ששיתפה את עוקביה באינסטגרם במחשבות על האמירות הקשות: "נגיד שאני יכולה להבין מדוע באירופה הרחוקה יתקשו להבין את מה שקורה פה במדינה. אני אניח שמדובר בבורות. הם לא מכירים את עשרות הנסיונות שלנו לפתור את זה, אני לא אבין איך מישהו שחי כאן ומכיר את מה שקרה ואת העתיד שעלול להיות לצידו של האויב הזה לא הבין שיש כאן מישהו שלא רוצה אותנו כאן בחיים".

"תהיי מוטרדת מזה שיש אנשים במדינה שלך שלא ישנים בלילה"

כרמון המשיכה ואמרה: "האויב לא מעוניין שתשתי את הקפה שלך בתל-אביב כמו שהוא לא מעוניין שתשתי אותו בגוש קטיף. אני לא מבינה איך מישהו חי כאן ומוטרד מאיכות החיים של מה שקורה בצד השני. נגמרה הסימטריה, לא רואים אחרים, רואים אותנו".

כרמון התייחסה למיכאלי ואמרה: "אני לא יכולה שלא לשוות לזה ריח חריף ומסריח של התנשאות, של "הנה אנחנו יש לנו פתרונות אנושיים, אנחנו מוטרדים ממה שקורה בצד השני. חיים תהיי מוטרדת מזה שיש אנשים במדינה שלך שלא ישנים בלילה כי הם שלחו את הילדים שלהם להילחם באויב שמעונין לשחוט אותנו בבית! זה הדבר היחיד שמותר לך להיות מוטרדת ממנו כרגע. יש לי אפס סבלנות לנאורות בשקל הזאת, זה לא מקובל. יש לי אפס סבלנות לזה".