לכבוד שבת קודש: הצעד המרגש של גיא זוארץ

לאחר הצלחתו של הביצוע המרגש של גיא זוארץ לפיוט "שלום עליכם", בסרטון שהפך לויראלי עם מליוני צפיות, מנחה הטלוויזיה החליט להוציא את השיר באופן רשמי: "הפיוטים נותנים לי להרגיש בבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/23 11:53 טז בתמוז התשפג

לכבוד שבת קודש: הצעד המרגש של גיא זוארץ
גיא זוארץ, צילום: שי פרנקו

לפני כשבועיים שיתף המנחה והזמר גיא זוארץ סרטון שלו מנגן על תוף "פאנטם", כלי הקשה מוזיקלי ייחודי, תוך כדי שהוא שר את הפיוט הידוע "שלום עליכם". הסרטון הפך לויראלי וצבר למעלה מ-2 מיליון צפיות בטיקטוק וקאברים רבים שהגיעו בעצמם למאות אלפי צפיות. בשבוע שעבר זוארץ התוודה עד כמה הסרטון הפך לפופולרי, כשהקהל באולפן האח הגדול, התכנית אותה הוא מנחה, קיבל אותו בשירת הפיוט בהתלהבות רבה.

גיא זוארץ: "הפיוטים נותנים לי להרגיש בבית"

זוארץ החליט למנף את ההצלחה, והיום (ג') הוא משחרר באופן רשמי את הגרסה שלו לפיוט, איתה גם יופיע במופע הקרוב שלו, "לאדינו ופיוט מבית אבא", ביום שישי 28.07 בהיכל התרבות תל אביב. הזמר שיתף, "הפיוטים הם מנגינת הרקע של חיי, מהילדות אצל סבא וסבתא, ימי שישי בבית, ערבי שבת על האי עם הצוות של הישרדות", סיפר, "הם נותנים לי להרגיש בבית. לא תיארתי לעצמי שהביצוע שלי יסחוף אחריו כל כך הרבה אנשים, משהו במנגינה הייחודית ובצלילים של הפאנטם נגעו בכל כך הרבה לבבות וחיברו אותם יחד. לראות את הצעירים הרבים שרים אותו יחד איתי היה מצמרר ועוצמתי כאחד".