גיא זוארץ הגיע למשחק כדורסל עם בנו ויצא עם קביים

מנחה "האח הגדול", גיא זוארץ, הגיע עם קביים לשידור לאחר שקרע את השריר ברגלו במסיבת הסיום של חוג הכדורסל של בנו: "הייתי בטוח שמישהו זרק עלי כדור גומי או משהו. עד שהבנתי שאכלתי אותה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/23 23:50 כא בסיון התשפג

גיא זוארץ הגיע למשחק כדורסל עם בנו ויצא עם קביים
צילום: Shlomi Cohen/Flash90

העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13 יצאה לדרך בשבוע שעבר עם כניסת דיירי העונה לבית המפורסם. צמד המנחים, גיא זוארץ ולירון ויצמן, כבר מתורגל וערוך להנחות את התכנית, המשדורת בשידור חי בשעת הפריים טיים לאחר החדשות. בתכנית ששודרה הערב (מוצאי שבת), הגיע גיא זוארץ עם קביים וסיפר בעמוד האינטסגרם שלו על הפציעה במהלך משחק כדורסל במסיבת הסיום של בנו, אורי.

"אל תדאגו אני לא אפקיר ת'אח והנה אני"

זוארץ סיפר את המקרה בעמוד האינסטגרם שלו, וצירף תמונה שלו עם קביים על בימת התכנית. "מה אני אגיד לכם? אתמול היתה מסיבת סיום בחוג כדורסל של אורי. הזמינו למשחק הורים-ילדים, כולי התרגשתי, התלהבתי, רצתי כמו ילד נהנתי לאללה אפילו הספקתי לקלוע כמה סלים (מי שמכיר אותי יודע ששיחקתי עד הצבא בהפועל גבעתיים ונשבע שהייתי טוב) עד שפתאום שמעתי 'פלאק'. הייתי בטוח שמישהו זרק על כדור גומי או משהו. עד שהבנתי שאכלתי אותה וקרעתי ת'שריר. זהו", כתב גיא.

בסיום דבריו, ציין זוארץ כי למרות הקרע בשריר והקביים, הוא יגיע להנחות את התכנית של האח הגדול. "אבל אל תדאגו אני לא אפקיר ת'אח והנה אני. מחכה לכם בשידור החי מיד אחרי החדשות. נתראה".