בחירות 2022

עמית סגל הביא את בנו לכנסת וזאת הסיבה

הכתב הפוליטי הבכיר הביא את בנו הבכור עברי לכנסת וכתב בפייסבוק: "כשפיזור הכנסת ושביתת המורים מתמזגים" | מוקדם יותר האשים סגל את שאשא ביטון בשביתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/22 12:34 כג בסיון התשפב

עמית סגל הביא את בנו לכנסת וזאת הסיבה
עמית סגל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

המורים שובתים, וההורים בצרות. אחרי שאתמול השביתו לגמרי את הלימודים  גם היום (ד') נמשכת שביתת המורים, ואחד האבות שמצאו פתרון תעסוקתי לבנם המשועמם הוא עמית סגל.

עומס בעבודה

הפרשן הבכיר עסוק בימים האחרונים עד מעל לראש בעקבות ההודעה של בנט ולפיד על פיזור הכנסת, והיום (ד') הגיע לכנסת בכדי לסקר את ההצבעה על פיזורה. ליום העבודה הדרמטי הזה הוא הביא איתו את בנו עברי הלומד בכיתה א' וכתב: "כשפיזור הכנסת ושביתת המורים מתמזגים".

 

מוקדם יותר היום (ד') כתב סגל המיואש: "בתחילת שנת הלימודים נלחמה שרת החינוך יפעת שאשא ביטון נגד חיסונים בבתי הספר בטיעון ששגרת הלימודים קדושה, ואין לפגוע בה אפילו כדי להילחם במגיפת ענק. כעת, בלי להתבייש, היא מעודדת השבתה פראית שבמסגרתה כבר שבועיים אין לימודים סדירים ברחבי הארץ. במקום להילחם בבית הדין לעבודה ולהוציא צו מניעה, היא כיבדה אתמול את יפה בן דוד בהגעה לחתונת בנה. מי יושיענו?".

בתחילת השנה, אז עלה עברי לכיתה א', העלה סגל לערוץ הטלגרם שלו תמונה של תיק בית הספר של בנו וכתב: "אני די בטוח שלפני דקה היינו עם תיק למחלקת היולדות. הימים חולפים לאט אבל השנים עוברות מהר". "שלום כיתה א', שלום עברי שלום, ושהשם ישמור עליך מכל נגע ומגיפה ויצליח את דרכך החדשה".


(שאשא ביטון על מאבק המורים)