עמית סגל גילה "בן של פשיסט" על עמוד השער של עיתון הארץ

הפרשן הוותיק של חברת החדשות עקץ את עיתון הארץ הבוקר, כאשר גילה תמונה של בנו, אשר עלה לכיתה א', על עמוד השער, "איך השתרבב נכד של טרוריסט ובן של פשיסט לעמוד השער בלי אזהרה לציבור הקוראים"?

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 02/09/21 09:59 כה באלול התשפא

עמית סגל גילה "בן של פשיסט" על עמוד השער של עיתון הארץ
צילום: Moshe Shai/FLASH90

פסטיבל החזרה לבתי הספר השנה גרר תמונות של פוליטיקאים מחויכים עם תלמידים צעירים ונרגשים. הגדילו לעשות נבחרי הציבור אשר הזדרזו להעלות תמונות ישנות של עצמם על ספסל הלימודים לצד משנתם החינוכית, מתווה מפורט כיצד לעבור את הקורונה בשלום ועצה טובה להתקדמות בלימודים, זאת לאחר הצילום המסורתי בבית הספר המקומי. 

גם עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חברת החדשות השתתף בחגיגות. הפעם, בתור אב גאה. סגל, נשוי לרעות ואב לשניים, העלה את בנו הבכור, עברי, לכיתה א' בבית ספר בירושלים. אלא שהבוקר הוא גילה להפתעתו כי התמונה של בנו, יחד עם שאר חבריו לכיתה, מופיעה על שער עיתון הארץ. 

בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב בהומור, "תחקיר פנימי בעיתון הארץ: איך השתרבב נכד של טרוריסט ובן של פשיסט לעמוד השער בלי אזהרה לציבור הקוראים?". התמונה, המשתרעת על פני מרבית העמוד, מופיעה בדיוק מתחת לידיעה אודות ראש הממשלה נפתלי בנט והפלשתינים, ושייכת לכתבה העוסקת בחיסונים נגד קורונה בקרב תלמידי בית הספר. 

אתמול העלה סגל לערוץ הטלגרם שלו תמונה של תיק בית הספר של בנו וכתב: "אני די בטוח שלפני דקה היינו עם תיק למחלקת היולדות. הימים חולפים לאט אבל השנים עוברות מהר". 

"שלום כיתה א', שלום עברי שלום, ושהשם ישמור עליך מכל נגע ומגיפה ויצליח את דרכך החדשה".