עמית סגל מתוסכל משאשא ביטון: "מי יושיענו?"

כתב חדשות 12 התרעם על שרת החינוך שבזמן הקורונה נלחמה כדי להמשיך בלימודים סדירים על אף הסכנות, ואילו כעת כשיש שביתה היא לא עושה כלום "במקום להילחם בבית הדין לעבודה ולהוציא צו מניעה, היא כיבדה אתמול את יפה בן דוד בהגעה לחתונת בנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/22 10:33 כג בסיון התשפב

עמית סגל מתוסכל משאשא ביטון: "מי יושיענו?"
שאשא ביטון, צילום: Miriam Alster/Flash90

המאבק של הסתדרות המורים מול משרד האוצר מחריף, והיום (ד') לא יתקיימו לימודים בכל הארץ בכל מוסדות החינוך – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובאולפנים. במוסדות בחינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל. 

בהתייחסות לשביתה בחר כתב חדשות 12 עמית סגל לבקר את שרת החינוך שאשא ביטון, שלטענתו לא עושה יותר מדי על מנת למנוע את השביתה במוסדות החינוך, יתרה מזו, האחרונה אף כיבדה בנוכחותה את מובילת השביתה יו"ר הסתדרות המורים יפה בן דוד  כשהגיעה אמש (ג') לחתונת בנה. 

סגל: "במקום להילחם בבית הדין לעבודה ולהוציא צו מניעה, שאשא ביטון כיבדה אתמול את יפה בן דוד בהגעה לחתונת בנה"

סגל עוד הוסיף וכתב כי שרת החינוך נוהגת בסטנדרט כפול כאשר בתקופת הקורונה כאשר בתי הספר הפכו למדגרות קורונה, טענה שרת החינוך כי שגרת הלימודים קדושה ואין לעצור את שגרת הלימודים בזמן המגיפה, ואילו כרגע השרה לא נוקפת אצבע ולא מגישה צו מניעה בבית הדין לעבודה כדי למנוע או לעצור את השביתה.  

בפוסט בפייסבוק כתב סגל "בתחילת שנת הלימודים נלחמה שרת החינוך יפעת שאשא ביטון נגד חיסונים בבתי הספר בטיעון ששגרת הלימודים קדושה, ואין לפגוע בה אפילו כדי להילחם במגיפת ענק.

כעת, בלי להתבייש, היא מעודדת השבתה פראית שבמסגרתה כבר שבועיים אין לימודים סדירים ברחבי הארץ. במקום להילחם בבית הדין לעבודה ולהוציא צו מניעה, היא כיבדה אתמול את יפה בן דוד בהגעה לחתונת בנה. מי יושיענו?" 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן