בן זוגה של שרת התחבורה ממש לא מרוצה מראש הממשלה בנט

הקומיקאי ליאור שליין צייץ בטוויטר נגד הבוס של זוגתו מרב מיכאלי: "נחליף בקלפי". שליין בתגובה: "ביקורת סאטירית על השלטון לא נפסקת כי ביבי נתניהו כבר לא ראש הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/21 16:46 יז בתמוז התשפא

בן זוגה של שרת התחבורה ממש לא מרוצה מראש הממשלה בנט
צילום: by Miriam Alster/Flash90

ממשלת השינוי החדשה חוגגת היום (א') שבועיים להקמתה, ובינתיים נדמה כי למרות התקלות הפוטנציאליות שעלולות להפיל אותה כדוגמת חוק איחוד המשפחות, ומאבק הקורונה בין שר הבריאות לשרת החינוך, לפחות בין ראשי הסיעות המרכיבות אותה שוררת אחוות רעים וידידות אמיצה. 

אבל, בני משפחה של חברי הממשלה עלולים להתסיס את האופוריה. ליאור שליין, הקומיקאי המוכר ובן זוגה של שרת התחבורה ויושבת ראש מפלגת העבודה מרב מיכאלי, העלה היום  (א') הילוך במתקפת הציוצים שפתח בשבוע האחרון נגד הבוס של זוגתו, ראש הממשלה ויושב ראש מפלגת ימינה נפתלי בנט. 

לפני שבוע שיתף שליין סרטון בחשבון הטוויטר שלו, בו שר הביטחון דאז מדבר על טרור הבלונים של ארגון הטרור ברצועת עזה. "אם חמאס ימשיכו עם הבלונים, יהיה להם אביב מכאיב", צוטט בנט. בתוכנית גב האומה הקפיד שליין ללעוג למשחק המילים הלא מוצלח ובציוץ שצירף לסרטון, כתב: "צפו: הנשק הסודי של נפתלי בנט נגד בלוני התבערה שמשגר חמאס - חרוזים מ"בלי סודות". ככה הוא נלחם בהם כשר הביטחון, בואו נראה מה הוא מכין כראש הממשלה".

האתגור הביטחוני לא הספיק, וההתפרצות המחודשת של מגיפת הקורונה סיפקה נשק חדש לקומיקאי. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, צילם שליין את ספר ההדרכה שהוציא נפתלי בנט בשנה שעברה, "איך לנצח מגיפה" וכתב: "הסופר החזיר את מגבלות הקורונה - התרגזתי והלכתי להחזיר את הספר. סירבו: אין פתק החלפה. אמרתי: נחליף בקלפי." 

הדברים הקשים של שליין באים דווקא לאחר תקופה של הידוק היחסים בין מיכאלי לבנט. יושב ראש מפלגת ימינה ויושבת ראש מפלגת העבודה הטיחו עלבונות זה בזו בעבר, אך לכבוד ממשלת השינוי החדשה הזוגיות ביניהם קיבלה מהפך והם הפכו לחברים קרובים. 

בשיחה עם מעריב, הצטדק שליין ואמר: "זה מובן מאליו. ביקורת סאטירית על השלטון לא נפסקת כי ביבי נתניהו כבר לא ראש הממשלה, ואפילו לא כי מרב מיכאלי האהובה כן חברה בה".