ליאור וגילת, לתשומת לבכם: הדייט של מרב ונפתלי

בזמן ששני אנשים לפחות המתינו ביציע במתח לקראת תוצאות הבחירות לנשיאות, נראה ש-120 המצביעים נהנו מבוקר חברי במיוחד. המצלמות תפסו שניים מהם, שעד לאחרונה היו יריבים מרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/21 20:07 כב בסיון התשפא

ליאור וגילת, לתשומת לבכם: הדייט של מרב ונפתלי
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חברי הכנסת נהנו משיעור חופשי הבוקר, כאשר ההצבעה לנשיאות נערכה במהלך ישיבה מיוחדת במליאה. בזמן שמזכירת הכנסת, ירדנה מלר הורוביץ, זימנה את נבחרי הציבור להגיע אל מאחורי הפרגוד לפי רשימה שמית, נצפו כמה רגעים רומנטיים. 

היריבים לשעבר והחברים בהווה, מרב מיכאלי ונפתלי בנט, נקלטו במצלמת הכנסת במהלך מה שנראה כמו פגישה מתוקה במיוחד. יו"ר מפלגת ימינה שלח מבט מצועף אל עבר יושבת ראש מפלגת העבודה, והיא השיבה לו בחיוך עדין וסידור שיער ביישני. אפילו המסכה, שהשניים נזכרו לעטות רק בסוף השיחה, לא הצליחה להסתיר את הרגשות העדינים שהביעו העיניים. 

הנינוחות בין שני היריבים האידיאולוגיים מפתיעה במיוחד לאחר שבין השניים הוחלפו כמה עקיצות, אספנו עבורכם כמה ציטוטים נבחרים. בעבר, כתבה מיכאלי בדף הפייסבוק שלה: "בנט הוא המשיח של מדינת ההלכה.עוד הוסיפה בהזדמנות אחרת: " אתה נער הפוסטר של הרבנים החשוכים" 

המילים הקשות לא שייכות רק לצד הנשי, וגם בנט (אשר יצא להגנת בנות השירות בתור שר החינוך) זכה להיות המחבר של הציטוט הבא: "כמה אפלה ומרירות צריכים להיות בבן אדם כדי לתקוף כך בנות מופלאות שנותנות את הנשמה עבור ילדים בחינוך המיוחד?"

נזכיר כי בן זוגה של מרב מיכאלי, ליאור שליין, חש בהתחממות היחסים כבר לפני חודשיים. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב הסטנדאפיסט: "כרגע בדירה מתחתי: יו"ר סיעה עם 6 מנדטים מסביר ליו"ר סיעה עם 7 מנדטים למה הוא צריך להיות ראש הממשלה, והיא שרת החקלאות. אני כבר מתגעגע לרקדן הסטפס שגר פעם בדירה מעלי, הוא הרגיז אותי פחות."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן