רציתי לצעוק על רז דרך המסך - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי

פרק ההחלטות של חתונה ממבט ראשון מתקרב ולמרות שהתשובות נראות צפויות מתמיד יש עוד הרבה מה לראות. חן ויוסי מדגמנים זוגיות מוצלחת, רז ועינב מתקרבים בביישנות, רונן מתפרץ סוף סוף על רותם ומור ושניר ממשיכים להזיק לשניהם

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 30/08/23 10:45 יג באלול התשפג

רציתי לצעוק על רז דרך המסך - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי
רז ועינב, חתונה ממבט ראשון, צילום: צילום מסך קשת 12

פרק ההחלטות בעונה השישית של "חתונה ממבט ראשון" מתקרב בצעדי ענק, ונראה שבעונה הזו ההחלטות צפויות מתמיד. אבל עוד מוקדם לקבוע, ואין לדעת מה צופן העתיד, ולפנינו עוד פרק שלם שכולו דרמות והתאהבויות.

לא הייתי רוצה זוגיות כמו של חן ויוסי, אבל היא טובה

הרשו לי להתחיל הפעם עם חן ויוסי, אחד הזוגות היציבים של העונה. יוסי הוא אחד החתנים שקיבל הכי הרבה ביקורת בעונה הזו, וסביר להניח שאם היו משדכים אותו לבחורה אחרת - כמו רותם או מור - הוא היה חוטף לא מעט גם ממני. הוא שייח עם מגננות של הדור הקודם, שוביניסט ללא ספק, מסוג הגברים שבדרך כלל קשה לי לגלות חמלה כלפיהם, בעיקר כשהם מטרטרים את בת הזוג למלא להם אוכל בצלחת.

אלא שיוסי מתאים לחן. היא לא מתפשרת עליו או מכילה אותו, אלא רוצה אותו בדיוק ככה. היא חיפשה את הגבר הזה, שישב בבית רגל על רגל והיא תפרפר סביבו, אך הוא ירעיף במחמאות ויתן לה תחושה שהיא מרסנת אותו (על אף שבסופו של דבר, ברוב הפעמים הוא לא באמת יקשיב לה). זו לא מערכת יחסים אידיאלית בעיניי ולא הייתי מאחלת אותה לעצמי, אבל היא טובה עבורם, ואני חושבת שיש לה עתיד מזהיר גם מחוץ לתכנית.

יוסי מתנהג כמו שייח

יוסי מתנהג כמו שייח צילום: צילום מסך קשת 12

סוף סוף רונן הוציא הכל

רותם ורונן יוצאים לסופ"ש רומנטי, ולפחות בהתחלה הכל הולך כמו שצריך. הם נהנים יחד, הם קרובים מתמיד, ויש תחושה באוויר שהכל הסתדר. אלא שבנסיעה חזור אנחנו מגלים שזה ממש לא המצב, והמשקעים עוד קיימים ובוערים בליבו של רונן. לראשונה בעונה הזו זכינו לראות אותו מתפרץ באמת, ויורה ברותם את כל התחושות שלו - אני מרגיש בכלא, אני לא יכול להגיד כלום, את חונקת אותי. בניגוד לפעמים קודמות, הוא לא עוצר באמצע ומסתייג, הוא דוהר כל הדרך.

רותם, כהרגלה, מנסה להפוך הכל על רונן ולהיכנס למשבצת הנעלבת, אך הפעם הוא לא מאפשר לה. שמחתי לראות שרונן הגיע למקום שבו הוא מצליח לבטא את הרגשות שלו באמת, אך אני עדיין בספק לגבי ההשפעות של השיחה הזו. מאוחר יותר הם יושבים על הספה בדירה ורונן מתוודה לגבי הרגשות שלו כלפי רותם, שמסתכמים בעיקר ב"את כל כך יפה". כל שנותר לקוות הוא שרונן מוצא ברותם קצת מעבר ליופי, ומסוגל להמשיך להכיל את האישיות המורכבת שלה.

רונן מתפוצץ על רותם

רונן מתפוצץ על רותם צילום: צילום מסך קשת 12

רז לא הצליח להתגבר על הביישנות שלו

רז ועינב, זוג התיכוניסטים הביישנים של העונה, יצאו גם הם לסופ"ש רומנטי אחרון. אחרי שדפדפו בתמונות הזוגיות שפיתחו והתמוגגו מהזוגיות שלהם, הם ישבו לשחק "so do you"', משחק הידוע ביכולתו להביך את כל המשתתפים - במיוחד כשמדובר בשניים שנבוכים מאוד בקלות. כבר בשאלה הראשונה רז התבקש לחשוף דבר שלא אמר מעולם, אך בחנוניות המוגזמת שלו הוא מלמל משהו על שורש "אהב" ולא הצליח לומר את המשפט כפי שהוא.

עם הרבה אומץ, כפי שהפגינה לאורך כל העונה, עינב הודתה שאף פעם לא זכתה לומר את המשפט המיוחל, והעניקה את הפעם הראשונה לרז. הוא הגיב בהתרגשות, הביע חיבה, אבל לא השיב לה באותו המשפט. רז מתוק וביישן וזה חלק מהאישיות שלו, אבל באותם רגעים רציתי לצעוק עליו דרך המסך. תגיד לה בחזרה! ראו בעיניים שלה שהיא כל כך רצתה, וסיפרה שאף אחד לא אמר לה קודם, אבל רז לא הצליח להתגבר על הביישנות. נו, לפחות הוא חמוד.

רז ועינב

רז ועינב צילום: צילום מסך קשת 12

שניר חייב לשחרר את מור ולתת לה ללכת

ולזוג האחרון שהופיע בפרק, והמייאש ביותר - מור ושניר. שבוע לפני ההחלטות ולא ברור מה השניים האלה עדיין עושים בתכנית. כבר כתבתי על זה לא פעם והתחננתי לעזיבתם, אך נראה שתפילותיי לא התקבלו. בניגוד לדרמות של רותם ורונן או הריבים ההגיוניים של שאר הזוגות, למור ושניר אין סיכוי. כואב להודות, עצוב לגלות, אבל אין לי טיפת אופטימיות לגביהם. לא ברור למה מור - בחורה חזקה, עצמאית, מהממת - לא קמה והלכה כבר מזמן, אבל אם לשניר יש טיפת הגינות הוא חייב לשחרר אותה.

מור נקשרה, כפי שהודתה על ספת הפסיכולוג גלעד, וזו ככל הנראה הסיבה לכך שהיא לא מסוגלת להיות זו שתפרק את הקשר ותהרוס את הסיכוי - הפצפון - ששניר מספק לה. אלא ששניר יודע היטב שאין לקשר הזה סיכוי, שגם אם יעברו עוד שלושה עשורים הוא לא יצליח להימשך למור, ולכן עליו לסיים את הסיפור בהקדם האפשרי ולהפסיק למרוח אותה. כל עוד השניים האלה בתכנית מור ממשיכה לפתח תקוות, וחבל - היא פשוט שווה הרבה יותר מזה.

מור ושניר, חתונה ממבט ראשון

מור ושניר, חתונה ממבט ראשון צילום: צילום מסך קשת 12