החתן "המוצלח" הוא בעצם אגואיסט - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי

הפרקים האחרונים של חתונה ממבט ראשון חשפו את פרצופו האמיתי של רון, החתן המוצלח של העונה: לא באמת אכפת לו מטל, הוא עסוק רק בעצמו וברצונות שלו. במקביל, תומר ויואנה מנסים לריב בכוח ורז ועינב מצליחים לעשות את זה נכון

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 23/08/23 11:32 ו באלול התשפג

החתן "המוצלח" הוא בעצם אגואיסט - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי
רון, חתונה ממבט ראשון, צילום: צילום מסך קשת 12

העונה השישית של חתונמי מתקרבת לסיומה, ואיתה צפים המשקעים של כל הזוגות. אחרי שבפרק הקודם הזוגות ציינו את פתיחתה של 2023 במסיבות - חלקן טובות וחלקן די עלובות - כעת הם מתחילים את השנה החדשה שלהם יחד.

הפרק נפתח עם רון וטל, שהצליחו לעורר לא מעט שיח בפרק הקודם. אחרי שביטל לחלוטין את התחושות שלה ושל החברה שלה, רון לוקח את טל לראות דירה ביבנה. עכשיו, אחרי שהפרצוף האמיתי שלו נחשף אל מול המצלמות, פתאום הכל מתחבר. טל מעירה הערה פצפונת ונקודתית על המבנה, ורון ממהר להשתיק אותה ולפקוד עליה, "בלי ביקורת", שאלה בעצם שתי המילים שהכי מייצגות את הקשר. מבחינת רון הכל מושלם מהרגע הראשון ואין מקום לקשיים, לביקורת, לספקות. בשיחה עם יעל היא משבחת אותו על שהעניק לטל ביטחון כשהרגיש שהיא זקוקה לו, אבל מה שרון מביא לטל הוא לא ביטחון אלא שליטה.

רון עסוק רק בעצמו וברצונות שלו, לא באמת אכפת לו מטל

הם עוד לא מכירים חודש, והוא כבר מצפה ממנה לשנות את כל חייה בשבילו. הוא דורש ממנה לעבור רחוק מהמקום הבטוח שלה, מהחברים, מהמשפחה, ולעבור לדרום. כשהיא מתלבטת הוא מעז להאשים אותה במשבר אמון, רגע אחרי שהתקשר אליה והציע רעיון מהפכני: גדרה. כשטל מלמלה שאולי זה קצת רחוק, הוא מיהר לבטל אותה: המרחק זה לא מה שחשוב, מה שחשוב זה שהחברים והמשפחה שלי יהיו שם. את תסתדרי.

רון כל כך בטוח בעצמו שהוא אפילו לא מתבייש לומר את הדברים בצורה ברורה: לא באמת אכפת לי ממך, כל העולם סובב סביבי וסביב הרצונות שלי. טל מצידה מתעלמת מהנורות האדומות המבהבות וממשיכה להתמסר, כשהיא בטוחה שהיא עושה את הדבר הנכון עבור הקשר המדהים שלהם. טל צריכה להבין את ההבדל בין ויתורים הגיוניים עבור הקשר לבין לוותר על עצמך ולמחוק את כל רצונותייך עבורו.

לרון אכפת רק מעצמו

לרון אכפת רק מעצמו צילום: צילום מסך קשת 12

למשה ונעם אין הרבה סיכוי להצליח

בינתיים, משה ונעם ממשיכים להתעקש להתיש את כולנו ואת שניהם. במקום להפנים שהם שני האנשים השונים בעולם ושאין להם יכולת להסכים או לתקשר בצורה הגיונית, הם ממשיכים להתווכח על ספת הפסיכולוג, בבית ובאוטו. משה אמנם התחיל להפנים שאין טעם בריבים האלו והעדיף לשמור את הדברים לעצמו, אך בכל זאת חזר הביתה להמשך הקשר המקרטע. מדהים לראות איך שניהם מוכנים להתמסר ולנסות הכל, ועדיין - משהו בכל זה מרגיש מיותר.

למשה נמאס מהדרמות של נעם, לנעם נמאס מהעצבים של משה, וזה לא בסיס נכון לטפס ממנו למעלה. הם כבר לא מנסים לפתור את הריבים שלהם אלא רק לדפדף אותם הלאה עם אופטימיות זעירה לגבי ההמשך. קשה לי לראות איך מהמקום הזה יכול לצמוח קשר בריא, אמיתי ואוהב, אבל מי יודע, אולי בסוף ההשקעה תשתלם והסבל יניב תוצאות חיוביות.

נעם ומשה בייאוש מוחלט

נעם ומשה בייאוש מוחלט צילום: צילום מסך קשת 12

לתומר ויואנה משעמם בקשר הכיפי שלהם, אז הם מנסים לייצר ריבים בכוח. תומר שואל את יואנה למה היא עצבנית, היא טוענת שהוא העצבני, וכל הסיפור המטומטם מסתיים תוך שתי דקות כשהיא מגיעה לחבק אותו ולהתנצל על התגובה שלה. נראה שלא משנה מה הם יעשו, הם לא מצליחים לריב ליותר משתי דקות, אבל הם לפחות מנסים. מאוחר יותר יואנה חושפת בפני תומר את החרדות שלה ואת המקור שלהן והשניים רושמים עוד עליית מדרגה בקשר המוצלח שלהם.

רז ועינב מתמסרים לתהליך במאה אחוז

זה אולי לא נראה כך, אבל רז ועינב עושים את התהליך העוצמתי ביותר בעונה הזו. הם לא רבים, הם לא מאוהבים בטירוף, אבל הם עוברים ביחד דרך מדהימה. את ההתאמה הבסיסית ביניהם ברור לכולנו שיש - היא מבוססת על הביישנות והמתיקות של שניהם, על הבדיחות הסחיות שרק הם צוחקים מהם, ובעיקר על כבוד הדדי ודחף בלתי פוסק לרצות. אלא שהשניים לא מסתפקים רק בבסיס, ומתאמצים כל הזמן להתקדם. הם כבר שוחחו בפתיחות על אינטימיות, והפעם דיברו בקליניקה על הבעת רגשות.

רז מתוק ומתחשב, אבל לא יודע לבטא רגשות בעוצמתיות. כך קורה שהוא לא מתעצבן, מתבאס, מתלונן, אך גם לא מביע חיבה ולבביות. הקושי הזה של שניהם היה על השולחן מההתחלה, אבל הם לא מוותרים בקלות. הם מתמסרים לתהליך במאה אחוז ומוכנים לצאת מאזור הנוחות שלהם פעם אחר פעם כדי ליצור זוגיות אמיתית. וזה, בניגוד מוחלט לרון וטל, מה שאמורים לעשות בתכנית הזו.

רז ועינב מתמסרים לתהליך

רז ועינב מתמסרים לתהליך צילום: צילום מסך קשת 12