גל טרור בלי ארץ נהדרת | כך השפיע הפיגוע על שידורי הטלוויזיה

רצף הפיגועים משבש את מערכת השידורים של הערוצים השונים, כאשר מהדורות החדשות גולשות מעבר לזמן המוקצב | ברשת ביטלו את אותה התוכנית פעמיים ובקשת ביטלו את תוכנית הסאטירה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 30/03/22 12:30 כז באדר ב'

בלי ארץ נהדרת | כך השפיע הפיגוע על שידורי הטלוויזיה
אולפן טלוויזיה, ארכיון, צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

ערב קשה עבר אמש (ג') על הציבור בישראל, כאשר חמישה בני אדם נרצחו בפיגוע ירי בידי מחבל פלשתיני בבני ברק. שמות שלושה מהם כבר הותרו לפרסום: רס"מ אמיר ח'ורי ז"ל סייר-אופנוען בתחנת בני ברק מרחב דן במחוז ת"א, בן 32 תושב נוף הגליל. שלום יעקב ישראל ז"ל בן 37 מבני ברק. הרב יחזקאל אבישי דוד ז"ל בן 30 מבני ברק. בנוסף, בפיגוע נרצחו שני נתינים זרים מאוקראינה, בני 23 ו-32.

הפיגוע הזה מגיע יומיים בלבד לאחר פיגוע הירי בחדרה, שגבה את חייהם של שני לוחמי מג"ב. כזכור, רק בשבוע שעבר נהרגו ארבעה בני אדם בפיגוע קשה שאירע בבירת הנגב, כאשר המחבל, תושב חורה, רצח אישה בתחנת דלק ברחוב דר חברון בעיר, המשיך במכונית לעבר המרכז המסחרי, דרס למוות רוכב אופניים, התקדם לעבר החנויות ודקר עוד שלוש נשים שאחת מהן מתה מפצעיה. 

הזירה בבני ברק

הזירה בבני ברק צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

גל הטרור משפיע גם על שידורי הטלוויזיה ומהדורות החדשות גולשות מעבר לזמן המוקצב. אמש שוב בוטלה תוכנית הריאליטי של רשת 13, "המסעדה הבאה", זאת לאחר שכבר בוטלה בתחילת השבוע עקב הפיגוע בחדרה. "בעקבות האירועים המצערים, 'המסעדה הבאה' לא תשודר גם הערב", כך נכתב בחשבון האינסטגרם הרשמי של רשת, לצד אימוג'י של לב שבור. 

בקשת 12, לעומת זאת, הפיגוע ממשיך להשפיע גם על השידורים שהיו אמורים להתקיים הערב. לאחר שאתמול בוטל פרק כפול של סדרת המתח "כפולים", הוא ישודר הערב ובכך יחליף את ארץ נהדרת. תוכנית הסאטירה הקבועה שמשודרת מדי יום רביעי תרד מהמסך הפעם, ובקשת 12 הדגישו כי לוח השידורים עלול להמשיך ולהשתנות בהתאם למצב. 

בתאגיד השידור הציבורי נאלצו לדחות שני שידורים מיום ראשון-אז אירע הפיגוע בחדרה- לשבוע הבא: פרק סיום העונה של "פגישה" בו רוני קובן מארח את אסף אמדורסקי ו"המרדף". אמש גם לא שודר פרק סיום העונה של "האזרח גואטה". 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן