אסף גרניט חושף: לא הייתי עם הבן שלי שנה ולא הייתי עושה שום דבר אחר

השף בתוכנית הריאליטי של רשת 13 סיפר על המחיר העצום ששילם כדי להיות מסעדן, וכיצד לאחר לידת בנו טס ללונדון למשך שנה. "עד כדי כך אני רוצה להיות מסעדן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/22 13:50 כ באדר ב'

אסף גרניט חושף: לא הייתי עם הבן שלי שנה ולא הייתי עושה שום דבר אחר
אסף גרניט, צילום: צילומסך יחצ

בשנים האחרונות מתרבות תוכניות הריאליטי העוסקות באוכל. בישול, אפייה, וגם מטבח, אפשר למצוא את הכל. בריאליטי של רשת 13, היוצרים מציגים גרסה מקורית, שכמותה עוד לא נעשה בטלוויזיה, "המסעדה הבאה של ישראל". 

השף אסף גרניט, שרק השבוע התבשרנו כי המסעדה שלו, "ג'יג'י קובלה", הנמצאת בשוק מחנה יהודה, הופכת לכשרה, חשף בתוכנית ששודרה אמש (ג') כיצד המקצוע שבו בחר השפיע על חיי המשפחה שלו. "ב-2013 החלטתי שאני פותח מסעדה בלונדון, במקביל לזה גם החלטתי שאני רוצה ילד וליאו נולד, ואני עשיתי כזה ביי ביי, אחרי שבועיים ביי ועפתי ללונדון ולא הייתי כל השנה הזאת. זה עלה לי בפרידה מאמא שלו ובעובדה שלא הייתי עם הבן שלי שנה". 

עוד הוסיף, "אני הולך להגיד עכשיו משפט שיכעיס הרבה מאוד אנשים, לא הייתי עושה שום דבר אחרת. עד כדי כך אני רוצה להיות מסעדן. עד כדי כך אני רוצה לעשות את הדבר שאני עושה במחיר ששילמתי והוא עצום, וכואב לי על זה כל יום בצורה כזאת או אחרת". 

כזכור, המנצח בכל פרק פותח מסעדה אמיתית במתחם הרברט סמואל בתל אביב, והצופים יכולים להיכנס לאתר ולהזמין מקום למסעדה בימים שאחרי. בכל פרק אודישנים מתחרים ארבעה מתמודדים, אשר הגיעו עם קונספט ייחודי משלהם ונבנה דגם מוקטן של המסעדה באולפן. ארבעת השופטים, אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית ורותי רוסו, צריכים בכל פרק אודישנים לבחור קונספט אחד של מסעדה שיהפוך בהמשך השבוע למסעדה בעולם האמיתי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן