גאווה ישראלית: הרימייק הבריטי של אפל טיוי לסדרה "כפולים" עלה לאוויר

הסדרה הישראלית כפולים שיצאה למסכים בישראל בשנת 2015, מקבלת שדרוג ועיצוב מחדש כאשר אפל טיוי העלתה היום גרסה בריטית לסדרה. ההוליוודית אומה תורמן משחקת בסדרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/02/22 13:22 ג באדר א'

גאווה ישראלית: הרימייק הבריטי של אפל טיוי לסדרה "כפולים" עלה לאוויר
אומה תרומן בסדרה "Suspicion", צילום: צילומסך

בשנה האחרונה הצטלמה בלונדון ובניו יורק הסדרה "Suspicion", שהיא בעצם רימייק בינלאומי למותחן הריגול "כפולים" של קשת. היום (ו') עלה הרימייק לאוויר. הסדרה בכיכובה של אומה תורמן ובהפקת הסטודיו של קשת אינטרנשיונל בבריטניה. הסדרה הצטלמה בשנה החולפת למרות קשיי הקורונה, בלונדון ובניו יורק, כשהמקור שלה הוא כאמור ישראל. פרק כפול ראשון זמין לצפייה ב-AppleTVPlus

הסדרה כפולים עלתה בישראל ב- 2015

"כפולים" היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת דרמת מתח שעלתה לשידור ב-29 באוקטובר 2015 בשידורי קשת של ערוץ 2. יוצרי הסדרה הם מריה פלדמן והתסריטאי עמית כהן, והבמאי הוא עודד רסקין. העונה הראשונה של הסדרה עוסקת בחמישה אזרחים ישראלים המוצאים עצמם לפתע במרכזה של פרשת ריגול מסעירה - בוקר אחד הם מגלים בשידורי החדשות ששמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס ל"מוסד".

הטריילר הרשמי:


("כפולים" של קשת הגרסה הבינלאומית)

אומה תורמן תגלם אשת עסקים מצליחה, אבי ניר והווארד בורץ' ברשימת המפיקים

גם בגרסה הבריטית, עלילת הסדרה תתמקד בצעיר בן 21, בנה של אשת עסקים אמריקאית מצליחה (בגילומה של אומה תורמן), אשר נעדר לאחר שהייה במלון יוקרתי גדול בלב ניו יורק. ארבעה אזרחים בריטים, ששהו כולם במלון בליל החטיפה, ונראה שאינם קשורים לפרשה, מואשמים בחטיפתו. אז מה דעתכם על מגי אזרזר, ישי גולן, אניה בוקשטיין ואנחל בונני בוורסיה הבריטית שלהם?

בין המפיקים הראשיים אפשר למצוא בכירי קשת: אבי ניר, אלון שטרוזמן, קרני זיו והווארד בורץ'. בנוסף תוכלו למצוא גם את יוצרי ומפיקי הסדרה המקורית עמית כהן, מריה פלדמן וליאת בנאסולי; השואוראנר רוב וויליאמס ("להרוג את איב") והבמאי כריס לונג ("האמריקאים").


("כפולים" של קשת הגרסה הישראלית)