ג'נסיס GV70 רכב הפנאי המושלם לצעירים

מותג הרכב היוקרתי ה"בראשיתי" ג'נסיס החוגג 100 ימים בארץ, שכבר הספיק למסור 100 רכבים ללקוחות – מרחיב את ההיצע מלמטה ומציג את רכב הפנאי ה"קטן" המכוון לשוק האירופאי

חדשות כיפה מוטי שטרן 10/06/21 12:48 ל בסיון התשפא

ג'נסיס GV70 רכב הפנאי המושלם לצעירים
Genesis GV70, צילום: יצרן

בראשית היה ג'נסיס שמה של מכונית הדגל של יונדאי, לאחר ההצלחה לה זכתה וכמו יצרני יוקרה של תאגידי רכב אחרים (לקסוס של טויוטה, Audi של פולקסוואגן, אקורה של הונדה) גם ג'נסיס הפכה למותג היוקרה של תאגיד הרכב יונדאי-קיה.

בראשית הדרך (לפני 100 ימים) הוצעו דגמי הדגל של ג'נסיס הגדולים ש"מסתכלים למותגי היוקרה גרמניים בלבן שבעיניים". ה- G80, מכונית סלון המיועדת להתחרות במכוניות הסלון Audi A6, מרצדס E Class ו- BMW סידרה 5 וה- GV80 רכב פנאי יוקרתי גדולים 7 מושבים המתחרה ב- Audi Q7, BMW X5 ומרצדס GLE.

לאחרונה הצטרפה ה- G70, הסדאן הספורטיבית, אשר מתחרה במשפחתיות הגדולות היוקרתיות: BMW סידרה 3, Audi A4 ומרצדס C Class. למבחר הדגמים של ג'נסיס מצטרף רכב הפנאי ה"קטן" המקביל ל- G70 וכמוה פונה לקהל צעיר יותר עם מאפיינים ספורטיביים ודגש על הנעה מנהיגה.

 עיצוב המשלב יוקרה וספורטיביות עם מידות נדיבות

 עיצוב המשלב יוקרה וספורטיביות עם מידות נדיבותצילום: יצרן

הכוונה ל"קטן" בקשר ל- GV70 היא באופן יחסי ל- GV80, ביחס למתחריו בקטגוריה, הוא מציע מידות נדיבות עם אורך כולל של 4.715 מטר, רוחב של 1.91 מטר וגובה של 1.63 מטר. בסיס גלגלים של 2.875 מטר יוצר תא נוסעים מרווח מאוד שאיכות החומרים בו גבוהה כמצופה ממותג יוקרה.

עיצובו החיצוני מצליח לשלב יוקרה וניחוח ספורטיבי עם גריל עצום במרקם מעוינים שמעליו סמל היצרן מוטבע באמצעה של מגרעת על מכסה המנוע. הפנסים הקדמיים והאחוריים צרים וארוכים במבנה כפול המזוהה עם היצרן. בצללית הרכב בולט קו כרום המקיף את מסגרת החלונות מלמעלה ויורד לקו הכתפיים אחרי הדלת האחורית מזכיר צללית של מכונית סדאן-קופה. ה- GV70 ברמת הגימור SPORT כוללת פריטי עיצוב המדגישים את האופי הספורטיבי.

יחידת ההנעה בשלב זה כוללת מנוע מוגדל בנפח 2.5 ליטר המספק 304 כ"ס ו-43 קג"מ ותיבת 8 הילוכים פלנטארית מעבירה את כל הכוח הזה לארבעת הגלגלים. ממד השטח לא נזנח עם מערכת Multi Terrain Control הכוללת בורר מצבי נהיגת שטח כולל שלושה מצבים שונים (Snow, Mud, Sand) כשבכל אחד מהם מותאמת חלוקת הכוח ותפקוד בקרת האחיזה כדי לייצר אחיזה מרבית בתנאים קשים ומערכת בקרת ירידה במדרון המגבילה את המהירות בשיפועים חדים.

אבזור הבטיחות המזכה את ה- GV70 בציון 8 המרבי של משרד התחבורה אחיד בכל רמות הגימור וכולל: בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון זחילה בפקקים, בקרת רב בשטח מת אקטיבית עם תצוגת המצלמה בלוח השעונים (כפי שכבר פגשנו ביונדאי סונטה), בקרה, תיקון סטייה ושמירה על מרכז הנתיב, בלימת חירום אוטונומית, בלימת חירום לאחור וכהכנה לחוק החדש, מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב.

תא הנוסעים מרווח, מאובזר ובעיקר איכותי עם דגש על הצד הספורטיבי ברמת הגימור SPORT

תא הנוסעים מרווח, מאובזר ובעיקר איכותי עם דגש על הצד הספורטיבי ברמת הגימור SPORTצילום: יצרן

ה- GV70 משווק בשלוש רמות גימור:

ELEGANT – 339,000 ₪ הכוללת: בקרת אקלים מפוצלת עם 2 אזורי שליטה, חלונות אחוריים כהים, שבכת מנוע קדמית בעיצוב G-MATRIX בגימור כרום, מראות צד מתקפלות ומתכהות אוטומטית עם חימום, תאורת Welcome עם הקרנת לוגו GENESIS, גלגל הגה מצופה עור, תאורת אווירה בעלת 64 גוונים שונים, חוגה מעוצבת להעברת הילוכים SBW, לוח שעונים דיגיטלי בגודל 12.3" עם מצבי תצוגה משתנים ותצוגת D3, מסך מולטימדיה 14.5 אינטש, מערכת שמע עם 9 רמקולים, מושב נוסע קדמי עם מנגנון Easy Access, מושבי נהג ונוסע מלפנים מחוממים ומתכווננים חשמלית, זיכרונות למושב הנהג ומראות הצד, ריפוד מושבים מ-Leatherette, מושב אחורי מתכוונן ומתקפל, תא-מטען עם פתיחה חשמלית ופונקציית Smart Trunk, חיישני חניה היקפיים, מצלמות 360 VSM עם תצוגת תלת ממד, כניסה והנעה ללא מפתח,  גג

שמש פנורמי חשמלי, פנסי LED כפולים בחזית,  בורר מצבי נהיגה בכביש (Comfort, Eco, Sport, Smart), מנופי העברת הילוכים מההגה, אפשרות חיבוריות ל- Apple CarPlay ול - Android Auto, 4 שקעי USB לטעינת מכשירים וחישוקים קלים בקוטר 19 אינטש.

LUXURY – 379,000 ₪ הכוללת בנוסף: קרת אקלים 3 אזורים עם מסנן חלקיקים, מושב נהג Ergo Motion Seat עם עיסוי ו-18 אפשרויות כיוונון, אוורור למושבים, מושבים בריפוד עור מלא, גימור פנים מאלומיניום, חיפוי דלתות ולוח שעונים מLeatherette-, תאורת אווירה מורחבת, חלונות עם בידוד אקוסטי, מערכת שמע עוצמתית ויוקרתית מבית Lexicon עם 18 רמקולים.

SPORT – 399,000 ₪ כוללת נוסף לאבזור ברמת גימור Luxury (למעט חלונות עם בידוד אקוסטי):קו עיצוב חיצוני ספורטיבי עם שבכה קדמית בעיצוב G-MATRIX בצבע שחור,  גלגל הגה ספורטיבי, דוושות אלומיניום, מושבים בריפוד עור נאפה משולב זמש, מתלים אדפטיביים ECS, בורר מצבי נהיגה בכביש (Comfort, Eco, Sport, Sport+, Smart),  חישוקים קלים שחורים, ייחודיים בקוטר 21 אינטש.

בכלמוביל, יבואנית ג'נסיס מדגישים שהשירות הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח וכל לקוח נהנה מיועץ אישי הדואג לשינוע הרכב לטיפול וחזרה, טיפול במקרה של תקלה או תאונה ועלות הטיפולים ל-3 השנים הראשונות כלולה במחיר. 

 GV70 קרוסאובר ספורטיבי ויוקרתי עם יכולות שטח

 GV70 קרוסאובר ספורטיבי ויוקרתי עם יכולות שטחצילום: יצרן